În Brazilia piloţii parcurg 71 de tururi a câte 4309m şi turul în medie se parcurge cu 1:19:000s iar distanţa totală a cursei va însuma 305,909km. Circuitul are doar 15 viraje şi este unul de viteză, asemandu-se oarecum cu cel de la Monza. Viteza maximă ce se va atinge nu va trece insa de 320km/h.
La fel ca la Monza apăsarea aerodinamică este înaltă şi consumul de combustibil este de doar 2gk pe tur. Acceleraţia este la maxim pe 74% din circuit şi vitezele se schimbă de 40 de ori pe tur.
Ce va fi?
Ei bine de această dată noi punem întrebările şi lăsăm cititorii să răspundă. Vă facem atenţi doar asupra faptului că vremea se anunţă capricioasă în acest moment pe circuitul din San Paolo atât în calificări cât şi în cursă.
Care maşină va fi cea mai rapidă în condiţii de calificări şi circuit uscat şi de ce? Ce va fi pe ploaie?
Care pilot va avea întâietate în cadrul echipei?
Va reuşi Alonso “minunea”? Sau Vettel va reuşi Grand Slam-ul în ultima cursă a sezonului?
Va obţine Hamilton o ultimă victorie aici?
Va reuşi Schumacher să obţină ultimele puncte din carieră aici sau acestea vor rămâne obţinute pe circuitul italian?
Care va fi grila de start şi care va fi grila de sosire?
Imi pare rau de el, dar atata timp cand nu te ajuta echipa si nu ai material competent, nu vad il vad in top.
ipoteza:
Alonso termina primul.
Pentru ca e rece nu cedeaza alternatorul lui Vetel si termina in puncte suficient de bine ca sa castige campionatul.
Hamilton si-a luat-o in cap si face o boacana.
Button termina in fata colegului sau.
Hulkenberg merge iar foarte bune.
Perez dezamageste
Vettel si Alonso sigur termina pe podium, astfel titlul merge la Vettel. Pe Schumi nu il vad in top 10. Ferrari merge bine pe acest circuit, cred ca si Massa va urca pe podium.
Pai daca e vorba de timp ploios intre piloti sint doi „rain man”: Alonso si Schumi. Schumi la ultima cursa (vezi cursa din 2006). As vrea sa vad o cursa pe circuit ud. De ce ? Pe carosabil umed nu mai sint atat de importante diferentele intre puterea motoarelor, aerodinamica, etc. Este doar pilotul si masina.
Nu cred ca poate cineva paria pe cel care va fi campion in cazul asta. Daca carosabilul e uscat pariurile sint clar pe Vettel. Trebuie sa ajunga pe locul 4 ca sa nu piarda. Doar ca RBR tocmai au devenit campioni la constructori. Asa ca … doar ploaia poate relansa lupta petru titlul la piloti.
Ploaie in concurs si nu in calificari cum a fost in GB.
Cine se poate clasa intre Alonso (aici e marea problema … Alonso trebuie sa castige) si Vettel pe locul cinci (pierde titulul?). Pai este Massa, Hamilton, Buton, Grosjean, …. in caz de conditii „umede” poate ajunge oricine inaintea lui Vettel.
Desi multi i-au injurat pe cei de Ferrari pentru ruperea sigiliului la CV al lui Massa, iata ca asta a ajutat la o ultima cursa cu miza.
Sa castige cine merita !