Cursa din India: pneurile utilizate, cele mai rapide tururi şi durata opririlor la boxe

Mai jos gasiti datele pentru 3 analize separate a cursei din India.

Primul tabel arata pneurile folosite de fiecare pilot in parte precum si numarul de tururi in care aceste pneuri au fost folosite.

Al doilea tabel infatiseaza cele mai rapide tururi parcurse de fiecare pilot si turul cand acesta a fost realizat.

Al treilea tabel prezinta durata tuturor opririlor la boxe efectuate in cursa de Duminica din India.

 

Pneurile utilizate:

 Pilotul Perioada 1 Perioada 2 Perioada 3
Sebastian Vettel Soft (33) Hard (27)
Mark Webber Soft (30) Hard (30)
Lewis Hamilton Soft (32) Hard (28)
Jenson Button Soft (25) Hard (35)
Fernando Alonso Soft (29) Hard (31)
Felipe Massa Soft (28) Hard (32)
Kimi Raikkonen Soft (27) Hard (33)
Sergio Perez Soft (14) Soft (5) Hard (1)
Pastor Maldonado Soft (27) Hard (3) Hard (29)
Nico Rosberg Soft (27) Hard (33)
Romain Grosjean Hard (36) Soft (24)
Nico Hulkenberg Soft (28) Hard (32)
Bruno Senna Soft (26) Hard (34)
Michael Schumacher Hard (1) Soft (32) Soft (22)
Daniel Ricciardo Hard (27) Soft (33)
Paul di Resta Soft (28) Hard (32)
Kamui Kobayashi Hard (36) Soft (24)
Jean-Eric Vergne Soft (1) Soft (32) Hard (26)
Vitaly Petrov Soft (31) Hard (28)
Heikki Kovalainen Soft (32) Hard (27)
Timo Glock Soft (31) Hard (27)
Pedro de la Rosa Soft (32) Hard (10)
Narain Karthikeyan Soft (26) Hard (32)
Charles Pic Soft (28) Hard (31)

 

Cele mai rapide tururi:

Pozitia Pilotul Masina Cel mai rapid tur Diferenta In turul
1 Jenson Button McLaren-Mercedes 1’28.203 60
2 Bruno Senna Williams-Renault 1’28.431 0.228 60
3 Fernando Alonso Ferrari 1’28.630 0.427 60
4 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1’28.723 0.520 60
5 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1’28.944 0.741 58
6 Mark Webber Red Bull-Renault 1’29.029 0.826 59
7 Paul di Resta Force India-Mercedes 1’29.086 0.883 59
8 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1’29.204 1.001 51
9 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1’29.230 1.027 60
10 Michael Schumacher Mercedes 1’29.230 1.027 53
11 Felipe Massa Ferrari 1’29.283 1.080 59
12 Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1’29.354 1.151 54
13 Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1’29.440 1.237 57
14 Nico Rosberg Mercedes 1’29.492 1.289 59
15 Romain Grosjean Lotus-Renault 1’29.522 1.319 57
16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1’30.067 1.864 50
17 Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1’30.091 1.888 59
18 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1’30.786 2.583 57
19 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1’31.163 2.960 58
20 Charles Pic Marussia-Cosworth 1’31.366 3.163 55
21 Timo Glock Marussia-Cosworth 1’31.721 3.518 56
22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1’32.161 3.958 53
23 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1’32.208 4.005 17
24 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1’32.864 4.661 39

 

Durata opririlor la boxe si momentul cand a fost efectuata:

Pilotul Team Pit stop time Gap On lap
1 Sebastian Vettel Red Bull 20.707 33
2 Fernando Alonso Ferrari 20.800 0.093 29
3 Mark Webber Red Bull 20.808 0.101 30
4 Lewis Hamilton McLaren 20.852 0.145 32
5 Romain Grosjean Lotus 20.976 0.269 36
6 Felipe Massa Ferrari 21.100 0.393 28
7 Michael Schumacher Mercedes 21.322 0.615 33
8 Sergio Perez Sauber 21.336 0.629 14
9 Kimi Raikkonen Lotus 21.404 0.697 27
10 Nico Rosberg Mercedes 21.490 0.783 27
11 Jenson Button McLaren 21.509 0.802 25
12 Nico Hulkenberg Force India 21.654 0.947 28
13 Jean-Eric Vergne Toro Rosso 21.658 0.951 33
14 Pastor Maldonado Williams 22.003 1.296 27
15 Bruno Senna Williams 22.047 1.340 26
16 Vitaly Petrov Caterham 22.445 1.738 31
17 Daniel Ricciardo Toro Rosso 22.637 1.930 27
18 Charles Pic Marussia 22.692 1.985 28
19 Kamui Kobayashi Sauber 22.726 2.019 36
20 Heikki Kovalainen Caterham 22.967 2.260 32
21 Pedro de la Rosa HRT 23.830 3.123 32
22 Paul di Resta Force India 23.948 3.241 28
23 Sergio Perez Sauber 24.508 3.801 19
24 Narain Karthikeyan HRT 24.544 3.837 26
25 Michael Schumacher Mercedes 25.036 4.329 1
26 Jean-Eric Vergne Toro Rosso 25.097 4.390 1
27 Timo Glock Marussia 27.303 6.596 31
28 Pastor Maldonado Williams 28.053 7.346 30

3 comentarii

  1. Am observat o chestie intereanta
    Durata opririlor la boxe si momentul cand a fost efectuata:
    Pilotul Team Pit stop time Gap On lap
    1 Sebastian Vettel Red Bull 20.707 33
    2 Fernando Alonso Ferrari 20.800 0.093 29

    Diferenta intre Vettel si Alonso este de 0.093 insa Alonso a stat la boxe 2,8 iar Vettel 2,6 secunde. Ude si cum a reusit sa recupereze Alonso mai mult de jumatate din diferenta ?
    Si ar mai fi ineresant de aflat timpii primului tur dupa iesirea de la boxe pe pneurile schimbate.

    1. Post By F1 Manager

      Vettel a fost pe turul din timpul intrarii cu 1,02s mai rapid decat Alonso. Problema este ca inainte de a intra la boxe a avut doua ture slab de circa 1,32 fata de alonso care a avut circa 1,30.

  2. Multumesc frumos.
    Schumi excela in turul de iesire de la boxe pe vremea cand era (aproape) imbatabil. Ramanea o tura doua in plus pe circuit fata de urmaritori in care facea cele mai rapide tururi iar dupa iesirea de la boxe avea un prim tur foarte bun fata de ceilalti.
    Inseamna ca in cursa din India Vettel nu a iesit la momentul optim, Alonso insa da. La fel cum a ramas vechea problema cu incalzirea pneurilor la Ferrari. De altfel iesirea la momentul optim al lui Alonso s-a vazut si prin faptul ca Mark care a ramas un tur in plus pe circuit a pierdut cam 1,5 secunde fata de Alonso si daca mai facea inca un tur iesea in spatele lui Fernando. De data asta Ferrari a gandit bine.

Comments are closed.