Ferrari a venit în Bahrain cu inovaţii majore

Ferrari au adus modificari majore la monopost venind in Bahrain cu o noua aripa fata si cu o podea flexibila.

Planul principal al aripii fata este acum impartit in 3 sectiuni si nu in 2 ca in trecut. De asemenea forma de arc din partea exterioara a masinii este mult mai pronuntata si evident mai ridicata. Toata aceste modificari au rolul de a canaliza cat mai bine aerul ce vine inspre pneurile monopostului, ajutandu-le sa intre mai bine in temperatua potrivita si ajuta si la aerodinamica generala a masinii.

Sistemul de racire este unul cu o suprafata marita, deoarece urmarirea masinilor din fata iti aduce un aer firebinte si murdar semnificativ mai mult decat anul trecut. In Bahrain unde temperaturile sunt foarte ridicate si este considerat un circuit de putere acest lucru este cu atat mai mult esential pentru o buna tractiune si o viteza superioara.

Au mai fost modificate si podelel laterale ale masinii care acum au o forma triunghiulara si care nu mai sunt unite ci au in mijloc un loc lasat liber tot pentru o mai buna circulare a aerului.

Conducta ce transporta uleiul la cutia de viteze a fost mutata sub masina, in partea de jos, acest lucru fiind necesar pentru a mari suprafata de racire a motorului prezentata mai sus.

 

 

Gunther Steiner, patronul echipei Haas afirma ca noul manager tehnic Mattia Binotto este foarte priceput si ca el a venit cu plan de lucru pe care l-a si pus in aplicare mult mai devreme anul trecut decat au facut-o cei de la Mercedes.

In schimb comentatorul TV Marc Surer si fost pilot de Formula 1 afirm ca ca modificarile facute sunt opera – altui mare nume legat de echipa Ferrari – lui Rory Byrne, consultantul Ferrari. „Podeaua masinii gandita foarte creativ si faptul ca pilotii intra mult mai usor cu pneurile in temepratura optima de functionare sunt opera lui, este specific lui Byrne sa gandeasca acest tip de inovatii.”