Pe circuitul de la Silverstone piloții vor parcurge în cursă 52 de tururi a câte 5891m fiecare iar distanţa totală a cursei va însuma 303,332km.
Accelerația la maxim: pe 67% din lungimea circuitului.
Numărul de schimbari a treptelor de viteză într-un tur: 48.
Combustibilul folosit pe tur: 2,3kg.
Apăsarea aerodinamică: mare
Timpul necesar pentru o schimbare de pneuri: 16 secunde.
Cel mai rapid tur în cursă: 1’30.874 Fernando Alonso 2010
Cel mai rapid tur în general: 1’29.615 Sebastian Vettel 2010
Viteza maximă: 310,2km/ora Vitaly Petrov 2011
Cele mai multe victorii: 3 Jim Clark și Michael Schumacher
Pneuri alocate: medii și tari
La ce să ne așteptăm?
Pirelli a nominalizat pneurile P Zero Orange hard și P Zero Alb medium pentru Marele Premiu al Marii Britanii de la Silverstone, un circuit rapid care solicită mult anvelopele, în special pe virajele de mare viteză. Asta înseamnă o uzură și degradare mari, mai ales dacă și temperatura ambientală este ridicată, așa cum se pare va fi cazul anul acesta
Cursa de la Silverstone este una spectaculoasă, cu fani entuziaști și cunoscători ai fenomenului. Este unul din puținele circuite unde piloții spun că aud zgomotul din tribune.
Silverstone este un circuit recunoscut pentru virajele sale rapide, unde încărcarea pe pneuri poate atinge 5g. Echipele vor folosi setări care asigură o forță mare de apăsare aerodinamică, ceea ce înseamnă că asupra pneurilor vor acționa atât forțe laterale cât și veritcale în același timp. Liniile drepte și zonele de frânare sunt scurte.
Asfaltul de la Silverstone este foarte aderent, ceea ce crește solicitarea pentru pneuri, care pot ajunge la o temperatură de peste 110 grade Celsius, lucru vizibil și pe camerele termice care vor fi folosite în timpul transmisiunii TV.
Strategia de anul trecut și cum s-a câștigat cursa: Lewis Hamilton a câștigat cursa de 52 de tururi având o strategie cu două opriri. A început cu pneurile medium, a schimbat pe hard în turul 24 și apoi tot pe hard în turul 41. Cursa a fost influențată de un steag roșu, ceea ce a permis piloților să schimbe pneurile pe grila de start. Oprirea cursei a dus la schimbarea strategiei, șapte din piloții care au terminat în top 10 oprind o singură dată.
Diferența anticipată de performanță între cele două compoziții: 1,0 – 1,2 secunde pe tur.
Predicţia F1 Manager pentru calificări: Hamilton, Rosberg, Raikkonen, Bottas, Massa.
Predicţia F1 Manager pentru cursă: Rosberg, Hamilton, Raikkonen, Massa, Bottas.
Oferim un tricou F1 Manager tuturor celor care pana la startul calificarilor scriu la sectiunea comentarii ordinea corecta in cursa a primilor 4 clasati.
Calificari: Hamilton, Rosberg, Vettel, Raikkonen, Bottas
Cursa: Hamilton, Rosberg, Raikkonen, Bottas, Massa
Ham, Ros, Vet, Rai
Ham.Ros.Bot.Mas.
Ham,Ros;VET;RAIK
HAM
ROS
VET
MAS
rosberg-hamilton-vettel-raikkonen
Hamilton
Raikkonen
Vettel
Bottas
ham-ros-vet-bot
ham ros vet mas
ham ros rai bot
Hamilton, Rosberg, Vettel, Raikkonen
Hamilton
Rosberg
Vettel
Raikkonen
ham-rosb-mas-vett
hamilton
rosberg
bottas
vettel
ros-ham-vet-raiko
Vet.Ham.Ros.Rai
HAM-ROSB-BOT-VETT
hamilton/rosberg/vettel/raikkonen
HAM
ROS
RAIK
BOT
ROS-HAM-VET-BOT
Ham/Ros/bottas/raik
Ros/ham/vet/bottas
Rosberg,Vettel,Hamilton,Massa
Ros, ham, raik, hulk
ROSBERG-HAMILTON-VETTEL-BOTTAS
hamilton / vettel / rosberg / raikkonen
ros-ham-rai-vet
RosHamVetMas
Calificari: Hamilton, Rosberg, Raikkonen, Bottas, Massa
Cursa: Hamilton, Rosberg, Vettel, Raikkonen, Bottas
rosberg/raikkonen/hamilton/vettel
ham/ros/vet/mas
HAM
ROS
RAI
VET
Hamilton.
Restul nu mai conteaza :P
ros-ham-raik-bots
ROS-HAM-VETT-RAIK
ham,rosb,rai,vet
(HAM-ROS-VETT-RAIK)
ros-rkk-vet-ham
Rosberg, Hamilton, Vettel;Raikkonen
Rosberg
Hamilton
Vettel
Massa
ROS-HAM-MAS-VET
ros;ham;raiko;vet.!!!
Hami-rosb-vett-raik
rosb
ham
vet
raikk
ROSBERG=HAMILTON=VETTEL=BOTTAS
ROSBERG./HAMILTON./VETEL/RAIKONEN
Ham, Ros, Vet, Mas.