Schimbul de pneuri
Schimbul de pneuri ale piloţilor de Formula 1 va fi realizat de echipa F1 Manager după fiecare cursă. Vom acorda pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare mare premiu, cea mai bună prestaţie fiind cotată cu pneurile superuşoare şi cea mai slabă cu pneurile de ploaie. Adică nota 6 este maxim şi nota 1 este minim. Nu se va ţine cont de prestaţia maşinii sau de alte lucruri care nu sunt sub controlul direct al piloţilor.
Marele Premiu de la Hockenheim
Jenson Button (start 6, sosire 3)
Jenson a arătat din nou forma şi viteza pe care le are şi maturitatea sa. Cei de la McLaren pot respira uşuraţi măcar pe jumătate fiindcă maşina lor e din nou acolo unde trebuie să fie. Jenson a condus o cursă la limită şi a stat lipit de Alonso urcând 4 poziţii în clasament. Pneurile superuşoare.
Lewis Hamilton (start 7, descalificat)
Pneurile uşoare pentru Lewis fiindcă a fost bătut în calificări de Jenson şi fiindcă nu a avut vină în avarierea maşinii. Îl vedem ca favorit în Ungaria şi îl felicităm pentru cum a trecut peste acest eşec şi pentru eleganţa cu care a răspuns la jicnirea lui Sebastian.
Sebastian Vettel (start 3, sosire 2)
Nu îl depunctăm prea mult pe Sebastian pentru depăşirea făcută fiindcă l-au penalizat suficient comisarii de cursă. Şi aşa cum a trimis în Valencia maşina de siguranţă Charlie Withing credem că putea să o facă şi aici, avea aceleaşi motive. După aceste 8 puncte poate va plânge germanul la sfârşitul campionatului. Pneurile uşoare.
Mark Webber (start 8, sosire 8 )
După cursă nu înţelegea Webber de ce nu a reuşit să aibă ritmul celor din faţă, lucru ce nu l-a lăsat să urce vreo poziţie în clasament. Dezamăgitor pentru el şi pentru echipă. A fost învins la 0,4s în calificări de Vettel în condiţii extreme e drept, dar nu putem să îi acordăm decât pneurile medii lui Mark.
Fernando Alonso (start 1, sosire 1)
Atât l-a lăudat echipa pe Alonso spunând că e din altă ligă, din altă clasă, încât nu mai vrem să o facem şi noi, dar într-adevăr spaniolul a făcut nişte curse în acest an cum poate nu a făcut niciodată în carieră. Fără greşeală. Pneurile superuşoare.
Felipe Massa (start 13, sosire 12)
A spus Felipe că oricât a frânat la start în primul viraj tot nu a putut să evite să lovească maşina lui Ricciardo. Îl credem, dar probleme în calificări, probleme la start şi iată probleme cu rezultatele. Îi dorim victoria în Ungaria. Nu e imposibil, doar improbabil. Pneurile medii.
Michael Schumacher (start 3, sosire 7)
Am râde dacă nu ar fi de plâns. Dacă Hamilton şi Massa nu ar fi avut probleme şi nici Grosjean, probabil că Schumacher ar fi terminat în afara punctelor deşi a plecat de pe locul 3. Uitanddu-ne pe toate datele după cursă, Mercedes este cea mai lentă maşină cu excepţia celor 3 codaşe, Toro Rosso şi Williams. Evident evoluţia lor, dezvoltarea maşinii Mercedes este printre cele mai lente din întreaga grilă. Au rămas mult în urmă începând în Canada, până unde păreau în stare să câştige orice cursă sau să se bată în faţă. Schumacher a arătat că are viteză dar ce folos că acum nu i se mai strică maşina când a devenit lentă. Pneurile superuşoare.
Nico Rosberg (start 22, sosire 10)
Penurile uşoare pentru Nico din pricina calificărilor şi pentru că a fost mai lent decât Schumacher în cursă. Dar dacă Michael nu ar fi intrat în puncte prin prisma vitezei maşinii, evident că şi Nico ar fi fost mai în spate şi mai în afara punctelor. În rest e notabil că a urcat 12 poziţii în cursă.
Kimi Raikkonen (start 10, sosire 4)
Kimi putea să facă mult mai bine dacă calificările ar fi avut un alt deznodământ. Iată că încet încet încep din nou să conteze calificările. Pneurile superuşoare.
Romain Grosjean (start 20, sosire 18)
Pneurile tari pentru Romain. Calificări slabe, cursă slabă, concentrare slabă.
Paul di Resta (start 9, sosire 11)
A fost învins în calificări de colegul său pentru a treia oară consecutiv şi în cursă la fel. Nu îl depunctăm prea mult fiindcă nu a pierdut decât două poziţii în cursă, deci pneurile uşoare.
Nico Hulkenberg (start 4, sosire 9)
Hulkenberg ar fi vrut mai mult, dar maşina nu a putut mai mult. Frumoasă poziţia de plecare cu care însă nu credem că se va întâlni prea curând. Pneurile superuşoare.
Kamui Kobayashi (start 12, sosire 5 )
Pneurile superuşoare pentru Kobayashi şi ne bucurăm că a adus atâtea puncte acasă în sfarştit: 12. Să vedem dacă reuşeşte două curse consecutive curate şi bune japonezul. Noi îi dorim acest lucru.
Sergio Perez (start 17, sosire 6)
Şi Perez primeşte pneurile cu talon roşu, adică cele superuşoare, a urcat multe poziţii şi a făcut o cursă fără incidente.
Daniel Ricciardo (start 11, sosire 13)
Un rezultat bun şi chiar foarte bun pentru Daniel care arată a pilot de Formula 1 şi care încet ne convinge de calităţile sale. A tremurat pentru acest loc terminând la 0,1s în faţa colegului său dar a reuşit. Pneurile superuşoare.
Jean-Eric Vergne (start 15, sosire 14)
Şi el a făcut o cursă foarte bună, dar până nu se apropie mai mult în calificări de Ricciardo nu îi vom da pneurile cele mai rapide ci doar pe cele uşoare.
Pastor Maldonado (start 5, sosire 15)
Aici e mai grea analiza, fiindcă nu ştim cât a fost vina lui Pastor pentru această cădere în clasament şi cât a maşinii. Oricum nu a făcut probleme în cursă, adică nu a ciocnit nici o maşină şi e deja o realizare. Dar Senna a fost mai rapid decât el în întreaga cursă. Pneurile medii fiindcă a avut o calificare pe grilă deosebită.
Bruno Senna (start 14, sosire 17)
Pneurile uşoare pentru Senna care a extras tot ce a putut din maşină în timpul cursei. Nu însă şi în calificări şi la fel ca şi în cazul lui Vergne trebuie să facă ceva să aibă mai multă viteză în tururile rapide.
Heikki Kovalainen (start 16, sosire 19)
S-a plâns de balans slab al maşinii după prima intrare la boxe şi suntem convinşi că aşa este fiindcă nu e genul care să se plângă de maşină în general. Dar nu îi acordăm decât pneurile uşoare lui Heikki.
Vitaly Petrov (start 18, sosire 16)
O cursă foarte bună pentru Petrov şi poziţia 16 obţinută în condiţiile în care doar un pilot a abandonat ne arăta că ceva efect au avut inovaţiile aduse pe maşină. Nu îl depunctăm pentru faptul că colegul său l-a învins cu aproape o secundă în calificări. Pneurile superuşoare.
Timo Glock (start 21, sosire 22)
Pneurile medii pentru Timo. Cursă ezitantă şi a fost învins în calificări de Charles.
Charles Pic (start 19, sosire 20)
Pneurile uşoare pentru Pic. Să o ţină tot aşa.
Pedro de la Rosa (start 23, sosire 21)
Pneurile uşoare pentru veteranul Pedro care deşi are şanse minime, noi sperăm să alerge într-o maşină un picuţ mai bună la anul. Măcar la Caterham.
Narain Karthikeyan (start 24, sosire 23)
Pneurile uşoare.