Predicţia pentru cursa din Brazilia

Începem aceasta analiza cu urmatoarea predictie fatalista: daca Rosberg nu va castiga titlul in Brazilia, il va pierde dramatic in Abu Dhabi! Presiunea pe Rosberg in aceasta cursa va fi covarsitoare si vom vedea daca neamtul ii va face sau nu fata.

Pe circuitul Carlos Pace din Sao Paulo, Brazilia, piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminică 71 de tururi a câte 4309m/tur și turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’18.000 iar distanţa totală a cursei va însuma 305,909km.

Accelerația la maxim: pe 68% din lungimea circuitului.

Numărul de schimbări a treptelor de viteză intr-un tur: 42.

Combustibilul folosit pe tur: 1,42kg.

Apăsarea aerodinamică: înaltă.

Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 18 secunde.

Cel mai rapid tur într-o cursă: 1’11.473 Juan Pablo Montoya 2004.

Cel mai rapid tur în general: 1’09.822  Rubens Barichello 2004.

Viteza maximă: 304,1km/ora  Jenson Button 2011.

Cele mai multe clasări pe prima poziție a grilei: 3 Ayrton Senna, Mika Hakkinen, Rubens Barichello şi Felipe Massa

Cele mai multe victorii: 6 Alain Prost

Pneurile disponibile: ușoare, medii și dure (utilizat pentru doar a cincea oară în 2016. Set obligatoriu: trebuie să fie disponibil pentru cursă).

Brazilia are unul dintre tururile cele mai scurte, dar și cele mai intense din întreg sezonul, acesta fiind parcurs în sens antiorar, ceea ce este destul de neobișnuit în Formula 1. Atât piloții cât și pneurile au mult de lucru pe această pistă – circuitul de la Interlagos necesitând un înalt grad de efort fizic – iar situația este adeseori complicată de vremea schimbătoare. Anul trecut au fost înregistrate aici cele mai ridicate temperaturi, dar cursa a fost de asemenea puternic afectată de ploaie în alți ani. Dacă rămâne uscat, Interlagos este un teritoriu ideal pentru versatilele compoziții ale slick-urilor medium și soft.

  • Interlagos este al doilea cel mai scurt circuit al anului, dar probabil cel mai intens, mașinile fiind permanent în viraje sau având de lucru cu traficul. Aceasta contribuie la solicitarea permanentă a pneurilor.
  • Reasfaltarea de acum doi ani a crescut nivelul de aderență și a netezit denivelările.
  • O mare varietate de condiții meteo sunt posibile, de la căldură intensă la ploaie torențială.
  • Interlagos este unul dintre puținele circuite cu sens anti-orar, pneul dreapta-spate ducând greul.
  • Pneurile sunt adeseori subiectul forțelor laterale și longitudinal combinate, ceea ce crește solicitarea asupra lor.:

 

Calificari: Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Verstapen, Raikkonen.

Cursa: Ricciardo, Raikkonen, Vettel, Hamilton, Rosberg.

Cine ofera predictia corecta pentru primele 4 pozitii din calificari si cursa pana la ora inceperii calificarilor, va primi un tricou F1 Manager!

 

7 comentarii

  1. Haide Nico!

    La anul sa fie – fiindca pleaca Button – tot 5 campioni mondiali pe pista!

  2. Calificari: Hamilton, Rosberg, Verstapen, Ricciardo

    Cursa: Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Vettel

  3. ambele – ROS HAM VER RAI

  4. hamilton-rosberg-ricciardo-massa (calificari)
    hamilton-rosberg-ricciardo-verstappen (MP)

  5. Post By Novac Ionel

    Calificari:Hamilton Riccardo Rosberg Verstapen
    Cursa:Rosberg Riccardo Hamilton Vettel

  6. Calificari :Rosberg Hamilton Ricardo Vettel
    Cursa :Hamilton Ricardo Raikonen Rosberg

  7. Rosberg. Hamilton. Raikkonen. Ricciardo. la amândouă

Comments are closed.