Predicția pentru cursa din Mexic

Nominalizarea pneurilor pentru Marele Premiu al Mexicului este identică cu aceea pentru Marele Premiu al SUA de weekendul trecut: P Zero Alb medium, P Zero Galben soft și P Zero Roșu supersoft. Oricum, cele două circuite sunt foarte diferite, Mexic revenind în calendar anul trecut după o ilustră istorie derulată între 1960 și 1992. Actualul model al pistei păstrează elementele fostului circuit, unul foarte rapid, combinate cu secțiuni recente mai tehnice și viraje lente: ceea ce îl face să fie un mix interesant de vechi și nou – ceea ce face o ușoară trimitere către Monza.

Circuitul din punct de vedere al pneurilor:

  • Alături de Monza și Baku, Mexic este unul dintre cele mai rapide circuite din calendarul 2016
  • Oricum, mașinile utilizează o forță de apăsare mai mare decât la Monza, parțial pentru a compensa diferența de altitudine.
  • Asfaltul este încă nou, circuitul fiind reasfaltat pentru cursa inaugurală de anul trecut (ceea ce a nivelat denivelările tipice acestui circuit în trecut). Suprafața ar putea să fi evoluat însă anul acesta.
  • Cel mai faimos viraj de pe acest circuit – Peraltada – este unul care extrage cea mai mare energie din pneuri.
  • Vremea reprezintă mereu un semn de întrebare, atât cu temperaturi ridicate cât și posibile averse de ploaie.
  • Anul trecut, pista a fost alunecoasă: oricum circuitul a fost intens utilizat de un număr mare de campionate pe parcursul sezonului, ceea ce a adăugat mai multă gumă pe asfalt.
  • Alb medium: un set obligatoriu, care nu a fost ales extensiv de marea majoritate a piloților.
  • Galben soft: un alt set obligatoriu, foarte probabil să fie utilizat intens și cu un rol important în strategia pentru cursă
  • Roșu supersoft: va fi utilizat în Mexic pentru prima dată, obligatoriu pentru sesiunea a III-a a calificarilor.

1446485519559

Mexic este circuitul aflat la cea mai mare altitudine din întreg sezonul, ceea ce face ca unitățile turbo să se învârtă mai rapid pentru a produce aceeași putere. Descărcarea puterii electrice nu este însă afectată. Dar influențează atât aerodinamica (inginerii trebuind să pună mai multă forță de apăsare pentru a obține același efect într-un aer mai rarefiat) precum și viteza de vârf. Este de așteptat ca mașinile turbo să depășească 345 km/h pe linia dreaptă de 1,3 km.

Cel mai cunoscut viraj este cel numit Peraltada (ultimul viraj înainte de linia boxelor) unul rapid și lung de dreapta, din al cărui profil original a fost păstrat doar jumătate, din motive de siguranță. Prima jumătate a virajului Peraltada a fost înlocuită cu o secțiune tehnică de tipul stadion similar celei de pe Hockenheim.

Predictia F1 Manager pentru calificari: Rosberg, Hamilton, Ricciardo, Verstapen, Vettel.

Predictia F1 Manager pentru cursa: Rosberg, Hamilton, Ricciardo, Verstapen, Raikkonen.

Nico Rosberg are sanse teoretice de a isi adjudeca titlul mondial in cursa de duminica. Daca castiga cursa si colegul sau de echipa termina maxim pe locul 10, Rosberg va deveni noul campion mondial. Sansele ca acest lucru sa se intample sunt minime. Pe de alta parte, o victorie a lui Lewis Hamilton si un abandon al lui Nico Rosberg inseamna ca distanta intre cei doi ar ramane de doar un punct.

Cine va spune corect pozitia primilor 4 piloti din calificari si a primilor 4 din cursa, va primi un tricou F1 manager noua editie, asa cum il puteti vedea in poza de mai jos. Comentariul trebuie scris pana sambata la ora 21, inainte de inceperea califcarilor.

tricou-f1-manager

12 comentarii

  1. calificari: ham, rosberg, rici, max
    cursa: ham, rosberg, rici, vettel

    1. Ai fost aproape!!!

  2. Pt ambele: Ros Ham Ver Vet

  3. Post By victor L

    Eu am mai spus-o, iar daca nu, o repet: nu dau pronosticuri. As fi tentat sa joc si la pariuri.
    Dar asa, pe soptite: cistiga Hamilton (daca chiar vrea titlul).

  4. Victor … de vrut sigur vrea titlul britanicul. Mai trebuie sa si aiba sansa sau sa fie lasat (la echipa ma refer).
    Ar fi interesant un podium Lewis si doua RBR cu Nico departe (nu spun abandon dar pentru ultimele doua curse ar fi IDEAL). Nu, nu sint rau. Lewis are doua abandonuri germanul doar una, Tot de el provocata … in opinia mea (Barcelona).

  5. Post By Petre W.

    Calificări și cursă – Hamilton ,Rosberg, Ricciardo, Verstappen

  6. Post By manicatide

    calificari HAM ROS RICCI VET cursa ROS RAI RICCI HAM

  7. HAM ROS VET VER amandoua

  8. Calificari : Hamilton, Rosberg, Vettel, Riccardo
    Cursa : Rosberg, Hamilton Vettel, Raikkonen

  9. Calif.: Ham, Ros, Vet, Rai
    Cursa: Ham, Vet, Ham, Ric

  10. Cursa: Ham, Vet, Ros, Ric. ma scuzati

  11. Q.. ham,ros,vet,ric /Curs.. ros ham ver vet. Sa nu uitam ca Rosberg poate deveni campion in Mexic

Comments are closed.