Silverstone – evaluarea piloţilor şi a cursei

De ce această evaluare? Fiindcă este important să observăm valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. În plus, primul pe care trebuie să îl învingi pentru a supraviețui în Formula 1 este chiar coechipierul tău.

Notele acordate – Vom folosi o scară de evaluare de la 1 la 10. Nu vom lua în consideraţie prestaţia maşinii sau alte lucruri care nu sunt sub controlul direct al piloţilor.

(+) Pilotul cursei: Max Verstapen a carui viteza si monopost trebuie sa pun ape ganduri intreaga grila nu doar pe Ricciardo si pe Mercedes.

(-) Şoferul de taxi: nu se acorda, au fost atat de multe iesiri in decor…

Momentul cursei: luptra din Rosberg si Verstapen.

Nota spectacolului din cursă: 6,5.

Evaluarea piloţilor şi lupta dintre coechipieri.

Mercedes:

Hamilton 9 (1, 1) – Rosberg  8 (2, 2)

Silverstone 1 – 0

General 4 – 6

Ferrari:

Vettel 7 (11, 9) – Raikkonen 8 (5, 5)

Silverstone 0 – 1

General 6 – 4

F1 Silverstone tires statistics

Williams:

Massa 7 (12, 11) – Bottas  6 (7, 14)

Silverstone 1 – 0

General 6 – 5

Red Bull:

Ricciardo  7 (4, 4) – Verstapen 9 (3, 3)

Silverstone 0 – 1

General 3 – 3

McLaren:

Button  7 (17, 12) – Alonso 8 (10, 13)

Silverstone 0 – 1

General 3 – 6

Force India:

Hulkenberg  7,5 (11, 7) – Perez  8,5 (9, 6)

Silverstone 0 – 1

General 4 – 6

Renault:

Magnussen  7 (16, 18) – Palmer 8 (18, 18)

Silverstone 1 – 0

General 6 – 4

Toro Rosso:

Sainz  8,5 (8, 8) – Kvyat 6,5 (15, 10)

Silverstone 1 – 0

General 5 – 1

Haas:

Grosjean  8,5 (13, 20) – Gutierrez 7 (14, 16)

Silverstone 1 – 0

General 7 – 3

Sauber:

Nasr  7,5 (21, 15) – Ericsson 7 (22, 21)

Silverstone 1 – 0

General 3 – 6

Manor:

Wehrlein  9 (20, 22) – Haryanto  7 (19, 19)

Silverstone 0 – 1

General 7 – 2

 

5 comentarii

  1. Post By daniel

    Verstapen e un pilot tanar, talentat dar cam nesabuit. In plus din pacate, din nou, echipa RBR dezavantajeaza pe unul din piloti in favoarea celuilalt. L-au facut din nou la primul schimb pe Richi ca sa-l favorizeze pe olandez.
    Jalnica echipa RBR!
    De cand ma uit la F1 nu am auzit ca vre-un pilot dupa cursa sa declare ca pentru el a fost o cursa plictisitoare. Richi a spus asta dupa cursa de la Silverstone. Din cauza schimbului de pneuri intarziat a ramas pe locul patru dar departe de primii trei. Pur si simplu nu avea pentru ce sa lupte.
    Asa ca doar a adus monopostul acasa.

    1. Parca mi se pare cunoscuta aceasta intamplare. Nu? Vine un pilot tanar talentat langa un australian cu experienta, iar echipa il sprijina in totalitate pe tanar. Deja vu.

      1. Post By daniel

        Dap. Se pare ca la echipa RBR intotdeauna istoria se repeta. Dar nu e corect sa-l dezavantajezi pe unul ca sa castige celalalt. Asta niciodata!
        Apropo de „micul” Max: acum un an – doi am vazut un interviu cu tatal lui, Jos Verstappen, care se lauda ca l-a invatat pe fiul lui tot ceea ce stia. Pe moment am ras cu lacrimi. De ce? Cine e acest Jos Verstappen? Pai in 80 de curse a avut doua podiumuri si a acumulat 17 puncte in total. Deci nu e „cel mai tare miez de nuca” din lume? Nu! Nu deloc! Si totusi are un fiu care (noroc ca nu-i calca pe urmele tatalui) are deja mai multe puncte decit „profesorul”. Daca Max va deveni in viitor campion e greu de anticipat. Ca sa devii campion e nevoie de mult noroc si mult talent.
        Talent pare sa aiba dar am dubii dupa weekendul de la Monaco. La Monaco pilotul face in mare parte diferenta. Insa aici Max a demolat monopostul de doua ori. Poate e inca prea devreme pentru el locul in care deja se afla.
        Insa avantajarea lui Max in detrimentul colegului de echipa nu va duce la nimic bun. Stiu, e bun pentru marketing, bun pentru business. Dar pe termen mai lung pana si lui Max o sa-i fie o piatra de moara. Va ajunge sa creada ca e mai bun decit … chiar e.
        Parerea mea …..

        1. Post By Marius

          „Cine e acest Jos Verstappen?” E un tip care a avut o cariera in F1. Buna, proasta, dar din care a invatat ceva. Acel ceva este posibil sa-l transmita fiului sau. Daca ai avut o cariera de 10-20 de ani daca ar fi s-o iei de la capat ai face cu siguranta niste modificari poate mici dar cu rezultate poate mari. Cred ca asta a vrut sa spuna omul daca nu e foarte laudaros.

    2. i s-au schimbat pneurile cu 2 ture mai devreme decat lui Max, ghinionul lui a fost Virtual SC dupa schimbul de pneuri, aici i-a pierdut pe cei 3…. cuvintele lui, ma rog, numai experti din canapele.

Comments are closed.