Mai jos puteti gasi informatii despre pneurile folosite de pilotii F1 in cursa din Singapore. Strategia primilor 10 piloti cu exceptia lui Webber si a lui Pastor a fost asemanatoare.
Interesanta ni s-a parut strategia adoptata de Maldonado care desi oprise sa puna pneurile usoare cu 4 tururi in urma a intrat sa ia din nou pneurile usoare in momentul in care masina de siguranta a intrat iarasi pe circuit.
Stint 1 | Stint 2 | Stint 3 | Stint 4 | Stint 5 | |
Lewis Hamilton | Super soft (12) | Soft (10) | |||
Pastor Maldonado | Super soft (13) | Soft (16) | Super soft (4) | Soft (3) | |
Sebastian Vettel | Super soft (10) | Soft (23) | Soft (26) | ||
Jenson Button | Super soft (14) | Soft (19) | Soft (26) | ||
Fernando Alonso | Super soft (11) | Soft (18) | Soft (30) | ||
Paul di Resta | Super soft (12) | Soft (21) | Soft (26) | ||
Mark Webber | Super soft (8) | Soft (20) | Super soft (12) | Soft (19) | |
Romain Grosjean | Super soft (14) | Soft (19) | Soft (26) | ||
Michael Schumacher | Super soft (11) | Soft (22) | Soft (5) | ||
Nico Rosberg | Super soft (12) | Soft (21) | Soft (26) | ||
Nico Hulkenberg | Soft (18) | Soft (22) | Super soft (10) | Super soft (9) | |
Kimi Raikkonen | Super soft (13) | Soft (19) | Soft (27) | ||
Felipe Massa | Super soft (1) | Soft (18) | Soft (14) | Super soft (26) | |
Sergio Perez | Soft (18) | Soft (22) | Super soft (19) | ||
Daniel Ricciardo | Super soft (11) | Soft (20) | Soft (28) | ||
Jean-Eric Vergne | Soft (12) | Soft (12) | Super soft (14) | ||
Kamui Kobayashi | Soft (14) | Soft (16) | Super soft (20) | Super soft (9) | |
Vitaly Petrov | Super soft (1) | Soft (17) | Super soft (12) | Super soft (10) | Soft (17) |
Heikki Kovalainen | Super soft (12) | Soft (14) | Super soft (19) | Super soft (14) | |
Timo Glock | Soft (13) | Super soft (12) | Soft (34) | ||
Charles Pic | Soft (16) | Soft (16) | Super soft (27) | ||
Bruno Senna | Super soft (10) | Soft (15) | Super soft (8) | Soft (24) | |
Narain Karthikeyan | Super soft (19) | Soft (11) | |||
Pedro de la Rosa | Soft (18) | Super soft (12) | Soft (10) | Super soft (18) |
Maldonado a intrat dupa 4 tururi sa-si schimbe super softurile in timpul primei intrari a safety car pe circuit. Cu softurile putea merge pana la sfarsitul cursei chiar daca risca in ultimele tururi sa fie extrem de lent.
La fel s-a intimplat si anul trecut cu cei care au ramas pe softuri 25-30 de ture in comparatie cu cei care aveau pneurile shimbate.
Daca nu intra safety car avea o sansa sa fie cel putin in puncte. Pacat ca si lui i s-a stricat hidraulica la masina.
Totusi cel mai ciudat in alegere mi s-a parut a fi Felipe Massa care a mers la final pe Super soft 26 de tururi (!), asta in conditiile in care pe soft nu a mers mai mult de 18.
Era interesant de vazut timpii pilotilor si strategia aleasa de fiecare spre sfarsitul concursului in conditiile in care nu intra masina de siguranta. Safety carul a incurcat strategia multor piloti.