Strategia pneurilor în cursa din Singapore

Mai jos puteti gasi informatii despre pneurile folosite de pilotii F1 in cursa din Singapore. Strategia primilor 10 piloti cu exceptia lui Webber si a lui Pastor a fost asemanatoare.

Interesanta ni s-a parut strategia adoptata de Maldonado care desi oprise sa puna pneurile usoare cu 4 tururi in urma a intrat sa ia din nou pneurile usoare in momentul in care masina de siguranta a intrat iarasi pe circuit.

Stint 1 Stint 2 Stint 3 Stint 4 Stint 5
Lewis Hamilton Super soft (12) Soft (10)
Pastor Maldonado Super soft (13) Soft (16) Super soft (4) Soft (3)
Sebastian Vettel Super soft (10) Soft (23) Soft (26)
Jenson Button Super soft (14) Soft (19) Soft (26)
Fernando Alonso Super soft (11) Soft (18) Soft (30)
Paul di Resta Super soft (12) Soft (21) Soft (26)
Mark Webber Super soft (8) Soft (20) Super soft (12) Soft (19)
Romain Grosjean Super soft (14) Soft (19) Soft (26)
Michael Schumacher Super soft (11) Soft (22) Soft (5)
Nico Rosberg Super soft (12) Soft (21) Soft (26)
Nico Hulkenberg Soft (18) Soft (22) Super soft (10) Super soft (9)
Kimi Raikkonen Super soft (13) Soft (19) Soft (27)
Felipe Massa Super soft (1) Soft (18) Soft (14) Super soft (26)
Sergio Perez Soft (18) Soft (22) Super soft (19)
Daniel Ricciardo Super soft (11) Soft (20) Soft (28)
Jean-Eric Vergne Soft (12) Soft (12) Super soft (14)
Kamui Kobayashi Soft (14) Soft (16) Super soft (20) Super soft (9)
Vitaly Petrov Super soft (1) Soft (17) Super soft (12) Super soft (10) Soft (17)
Heikki Kovalainen Super soft (12) Soft (14) Super soft (19) Super soft (14)
Timo Glock Soft (13) Super soft (12) Soft (34)
Charles Pic Soft (16) Soft (16) Super soft (27)
Bruno Senna Super soft (10) Soft (15) Super soft (8) Soft (24)
Narain Karthikeyan Super soft (19) Soft (11)
Pedro de la Rosa Soft (18) Super soft (12) Soft (10) Super soft (18)

Un comentariu

  1. Maldonado a intrat dupa 4 tururi sa-si schimbe super softurile in timpul primei intrari a safety car pe circuit. Cu softurile putea merge pana la sfarsitul cursei chiar daca risca in ultimele tururi sa fie extrem de lent.
    La fel s-a intimplat si anul trecut cu cei care au ramas pe softuri 25-30 de ture in comparatie cu cei care aveau pneurile shimbate.
    Daca nu intra safety car avea o sansa sa fie cel putin in puncte. Pacat ca si lui i s-a stricat hidraulica la masina.
    Totusi cel mai ciudat in alegere mi s-a parut a fi Felipe Massa care a mers la final pe Super soft 26 de tururi (!), asta in conditiile in care pe soft nu a mers mai mult de 18.
    Era interesant de vazut timpii pilotilor si strategia aleasa de fiecare spre sfarsitul concursului in conditiile in care nu intra masina de siguranta. Safety carul a incurcat strategia multor piloti.

Comments are closed.