Clasamentul de mai jos contine timpii combinati obtinuti de toti pilotii participanti la teste in cele 4 zile ale testelor efectuate pe circuitul spaniol.
Foarte interesant si de notat faptul ca timpul lui Sebastian Vettel este obtinut pe pneurile tari care sunt cel putin cu o secunda mai lente decat cele usoare si este stiut faptul ca Red Bull ascund adevarata performanta mergand cu mai multa benzina in rezervor.
Desigur ca Ferrari sta mult mai bine decat anul trecut in aceasi perioada, la fel si Lotus si vom urmari cu atentie si echipa Force India unde Jules Bianchi a obtinut un timp notabil. Este evident ca si McLaren mai are multa putere in monopost pe care nu a afisat-o si la fel am spune si despre echipa germana Mercedes.
In curand vom lansa jocul F1 Manager 2013 si vom incerca saptamana viitoare – si cu ajutorul cititorilor – sa schitam o analiza despre ce ar putea fi in sezonul 2013 pe circuitele de Formula 1. Va rugam in acest sens sa lasati comantariile voastre in care sa ne spuneti parerile despre principalii favoriti la titlul mondial, despre cati piloti castigatori vom avea in acest an si despre lupta din interiorul echipei, precum si despre orice alt aspect care il considerati esential.
1. Felipe Massa Ferrari / 1.17.879 / 227 laps / Soft
2. Kimi Räikkönen Lotus / 1.18.148 / 123 laps / Soft
3. Jules Bianchi Force India / 1.18.175 / 56 laps / Soft
4. Romain Grosjean Lotus / 1.18.218 / 149 laps / Soft
5. Sebastian Vettel Red Bull / 1.18.565 / 198 laps / Hard
6. Esteban Gutiérrez Sauber / 1.18.669 / 252 laps / Soft
7. Jean-Éric Vergne Toro Rosso / 1.18.760 / 177 laps / Soft
8. Nico Rosberg Mercedes / 1.18.766 / 162 laps / Medium
9. Jenson Button McLaren / 1.18.861 / 120 laps / Hard
10. Lewis Hamilton Mercedes / 1.18.905 160 laps / Medium
11. Sergio Pérez McLaren / 1.18.944 / 179 laps / Medium
12. Paul di Resta Force India / 1.19.003 / 240 laps / Soft
13.Daniel Ricciardo Toro Rosso / 1.19.134 / 153 laps / Medium
14. James Rossiter Force India / 1.19.303 / 61 laps / Soft
15. Mark Webber Red Bull / 1.19.338 / 174 laps / Medium
16. Nico Hülkenberg Sauber / 1.19.502 / 178 laps / Medium
17. Valtteri Bottas Williams / 1.19.851 / 178 laps / Soft
18. Pedro de la Rosa Ferrari / 1.20.316 / 51 laps / Medium
19. Pastor Maldonado Williams / 1.20.693 / 155 laps / Medium
20. Charles Pic Caterham / 1.21.105 / 166 laps / Soft
21. Luiz Razia Marussia / 1.21.226 / 113 laps / Medium
22. Max Chilton Marussia / 1.21.269 / 107 laps / Soft
23. Giedo van der Garde Caterham / 1.21.311 / 152 laps / Medium
Multumim cititorului MassaFerrari care ne-a trimis o legatura cu datele de mai jos, fie ele si un maghiara credem ca sunt foarte clare si de folos prezentand numarul de km parcursi de fiecare pilot in parte:
Pilotul | Km | N | Jerez | |
1 | E. Gutiérrez | 1116 | 2 | 1:18.669 (2/1116) |
2 | P. di Resta | 1063 | 4 | 1:19.003 (4/1063) |
3 | F. Massa | 1005 | 3 | 1:17.879 (3/1005) |
4 | S. Vettel | 877 | 2 | 1:18.565 (2/877) |
5 | S. Pérez | 793 | 2 | 1:18.944 (2/793) |
6 | V. Bottas | 788 | 2 | 1:19.851 (2/788) |
7 | N. Hülkenberg | 788 | 2 | 1:19.502 (2/788) |
8 | J. Vergne | 784 | 2 | 1:18.760 (2/784) |
9 | M. Webber | 770 | 2 | 1:19.338 (2/770) |
10 | C. Pic | 735 | 2 | 1:21.105 (2/735) |
11 | L. Hamilton | 708 | 2 | 1:18.905 (2/708) |
12 | N. Rosberg | 704 | 2 | 1:18.766 (2/704) |
13 | P. Maldonado | 686 | 2 | 1:20.693 (2/686) |
14 | D. Ricciardo | 677 | 2 | 1:19.134 (2/677) |
15 | G. van der Garde | 673 | 2 | 1:21.311 (2/673) |
16 | R. Grosjean | 660 | 2 | 1:18.218 (2/660) |
17 | K. Räikkönen | 545 | 2 | 1:18.148 (2/545) |
18 | J. Button | 531 | 2 | 1:18.861 (2/531) |
19 | L. Razia | 500 | 2 | 1:21.226 (2/500) |
20 | M. Chilton | 474 | 2 | 1:21.269 (2/474) |
21 | J. Rossiter | 270 | 2 | 1:19.303 (2/270) |
22 | J. Bianchi | 248 | 1 | 1:18.175 (1/248) |
23 | P. de la Rosa | 226 | 1 | 1:20.316 (1/226) |
Interesant si timpul lui Button , foarte apropiat de al lui Vettel si obtinut tot pe pneuri hard ! Daca e adevarat ca cei de la Ferrari nu au fost interesati de tururi rapide la Jerez ci doar de fiabilitatea monopostului e clar ca si ei au inca rezerve serioase. Ferrari pare pe un drum foarte bun. Se pare ca tunelul de vant al celor de la Toyota le-a prins bine.