Directorul tehnic al echipei Ferrari spune ca se lucreaza intens la cresterea vitezei si ritmului din calificari al monopostului.
„Am aratat un ritm rezonabil in cursa si pe toate tipurile de pneuri pe care le-am folosit pana acum am performat bine. Orisicum inca mai avem treaba de facut ca sa ajungem cei mai rapizi in calificari si lucram foarte intens la acest lucru. Ne-am concentrat pe perioade lungi de cursa chiar daca ele nu mai sunt asa de lungi cum erau in trecut pentru ca in acest an asteptam mai mai multe opriri la boxe pe parcursul unei curse. Nu am ignorat viteza din calificari si sunt sigur ca vom veni cu multe imbunatatiri pe aceasta arie pe masura ce invatam mai multe despre masina noastra si obtinem tot ce e mai bun din ea” a declarat Pat Fry.
El a mai adaugat: „cheia este sa reusim sa dezvoltam masina mai rapid decat celelalte echipe. Este un ciclu dur si dureaza un an de zile dar trebuie sa realizam macar ritmul pe care l-am avut in 2012 in ceea ce priveste dezvoltarea masinii daca vrem sa avem performante mai bune in calificari. Deocamdata am lucrat bine incepand cu conceptia si pana la productie, imbunatatind lucrurile fata de anul trecut in ceea ce priveste aducerea componentelor noi pe masina. De asemenea si partea noastra aerodinamica este corelata mai bine.”
Legat de cat de bine se potriveste circuitul chinezsesc masinii Ferrari el a fost precaut: „Shanghai este un circuit provocator din punctul de vedere al virajelor si in aceasi timp are linia dreapta de 1,2km. Se va potrivi mai bine monopostului nostru decat al altora? Este prea devreme sa spunem acest lucru din moment ce sunt multe necunoscute. De exemplu va fi primul sfarsit de saptamana din acest an in care vom folosi pneurile usoare de la Pirelli impreuna cu cele medii. La sfarsitul cursei vom avea o imagine mai clara despre toate tipurile de pneuri. Deci dintr-un anumit punct de vedere China va fi un alt exercitiu din care vom invata desi putem spune ca ritmul nostru comparativ cu alte echipe a fost in regula pe toate tipurile de pneuri folosite pana acum.”
Nu e inca destul de clar in regim de cursa cum stau echipele. Primele doua curse au fost cam haotice mai ales in calificari. In Australia Ferrai a avut un ritm de cursa foarte bun dar numai prin Alonso. Massa doar l-a urmat pe Vettel. In Malayesia Massa a fost depate de cele doua RBR si Mercedes. Dar nici desre RBR si Mercedes nu putem sti sigur pe unde sint. Unii au dat motoarele pe consum minim altii asteptau sa se termine cursa. Poate ne va da o imagine mai clara cursa din weekend.