Calificări pline de suprize în Brazilia

In prima sesiune din calificari ultima sectiune a circuitului era bine udata de ploaie, cu toate acestea pilotii au folosit pneurile medii sau tari.

Nico Hulkenberg a iesit pe pneurile intermediare dar a parcurs doar un tur si a intrat la boxe pentru a renunta la aceste pneuri care nu au fost eficiente.

Hamilton a terminat pe locul 1 prima sesiune, alaturi de Senna si Button. Eliminat in aceasta sesiune Grosjean care a avut un incident cu Pedro de la Rosa si a reusit sa parcurga numai un singur tur rapid dupa ce i s-a schimbat nasul masinii.

Ultimele calificari ale lui Michael nu au fost deloc cum si le-ar fi dorit. A terminat pe locul 14 si impreuna cu el a iesit Sauber si Toro Rosso. Vettel a dominat a doua sesiune, urmat fiind de Hamilton si Button.

Circuitul este in acest moment complet uscat si soarele a iesit.

Hamilton, Button, Webber, Vettel, Massa – grila de maine.

Oare se va mai schimba cutia de viteze a lui Massa? De data asta ar fi chiar o greseala.

Vom reveni maine cu ultimele noutati.

Mai jos clasamentul calificarilor:

 

Pozitia Nr Pilotul Echipa S1 S2 S3 Tururi
1 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:15.075 1:13.398 1:12.458 21
2 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:15.456 1:13.515 1:12.513 20
3 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:16.180 1:13.667 1:12.581 22
4 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:15.644 1:13.209 1:12.760 19
5 6 Felipe Massa Ferrari 1:16.263 1:14.048 1:12.987 25
6 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:16.266 1:13.698 1:13.174 24
7 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:15.536 1:13.704 1:13.206 23
8 5 Fernando Alonso Ferrari 1:16.097 1:13.856 1:13.253
9 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:16.432 1:13.698 1:13.298
10 8 Nico Rosberg Mercedes 1:15.929 1:13.848 1:13.489
11 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:15.901 1:14.121
12 19 Bruno Senna Williams-Renault 1:15.333 1:14.219
13 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:15.974 1:14.234
14 7 Michael Schumacher Mercedes 1:16.005 1:14.334
15 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:16.400 1:14.380
16 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:16.744 1:14.574
17 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:16.722 1:14.619
18 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:16.967
19 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:17.073
20 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:17.086
21 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:17.508
22 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:18.104
23 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:19.576
24 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:19.699

 

6 comentarii

  1. Se pare ca monopostul lui Schumi este setat pentru carosabil ud. La fel si la Alonso. Unii mizeaza pe ploaie maine.
    Alonso nu va avea nevoie de o noua rupere de sigiliul la cv al lui Massa. Este o investigatie in derulare impotriva lui Maldonado.
    In cazul lui Grosjean a gresit echipa: trebuia sa-i schimbe si pneurile de pe hard pe medium. Astfel nu mai risca sa cada din Q1.

    1. intradevar masina lui Schumi e setata pentru ploaie, dar cea a lui Alonso cu siguranta nu, daca era asa pierdea mult mai mult fata de Hamilton. in acest moment asta este valoarea echipe Ferrari in calificari. deja am aflat ca maldonado a primit o penalizare de 10 pozitii, alonso iar are noroc, cu siguranta va termina pe podium.

      1. Chestia asta cu setarea masinii pentru ploaie nu am prea inteles-o. Cum anume poti seta o masina pentru ploaie cand rulezi cu ea pe carosabil uscat ?
        Penalizarea lui Maldo il ajuta pe Alonso dar nu stiu daca este de ajuns. As fi preferat ca Ferrari sa fie in locul McLaren decit situatia de acum. Daca Ferrari avea in calificari locurile 1,2 si RBR locurile 3,4 era o treaba.
        Nu pot intelege de ce anume nu functioneaza monoposturile Ferrari.

        1. pe scurt, este vorba de faptul ca dupa calificari nu se poate umbla la masina fara penalizare. masinile necesita setari total diferite pentru carosabil uscat si pentru carosabil umed. daca azi va ploua schumi va avea un avantaj considerabil. a riscat mult, dar cu aceasta masina oricum nu avea sanse de top 10. daca nu va ploua, va avcea o cursa foarte grea…

  2. Nu m-am referit la faptul ca nu este posibil asa ceva, ci la faptul ca acele setari de ploaie sint testate pe circuit uscat. Chiar sint atat de siguri ca pe ploaie vor functiona ?

  3. sunt siguri ca va functiona, deoarece setarile de ploaie sunt bine definite. riscul este ca va ploua sau nu.

Comments are closed.