Cursa din Mexic dominată de Lewis Hamilton; dublă penalizare

Startul!

Se va da la ora 21.desi inital am anuntat ora 20, ora anuntata oficial si pe site-ul formula1.com, si desi Maexicul nu si-a dat oa inapoi, se pare ca ora de incepere va fi 21.

Mai bine sa va punem pe jar inainte decat prea tarziu :)

900 m este distanta de la start si pana la primul viraj, iar in spatele celor de la Mercedes sunt pilotii Red Bull care pornesc pe pneurile cele mai rapide, pe cele de culoare rosie, pe superusoare. ‘Germanii’ in schimb pleaca incaltati cu pneurile cu talon galben mai durabile dar mai putin rapide decat cele cu talon rosu.

Va fi un start curat? Vor fi schimbari de pozitie spectaculoase? Credem si nadajduim ca da!

Strategia!

Foarte posibil pentru cei de la Mercedes este ca acestia sa mearga pe o strategie cu o singura oprire ca prim plan in cursa. Dupa utilizarea pneurilor usoare, nemtii vor trece cel mai probabil pe pneurile cu talon alb, pe medii cu care ar putea sa mearga pana la sfarsit. Desigur ca in cazul aparitiei masinii de siguranta sau a altor incidente ei pot opta pentru o strategie cu doua opriri.

Ce pot face cei de la Red Bull? Nu se stie cu siguranta cate ture pot merge pe pneurile super usoare fiindca conditiile de pe pista se schimba rapid, dar optiunea lor daca nu ii depasesc pe cei de la Mercedes in primul tur este tot aceea cu o singura oprire. Daca ii depasesc si pun o distanta fata de acestia, pot alterna la varianta cu doua opriri. Desigur ca s-au facut multe calcule dar mult tin de ceea ce se va intapla la startul cursei si de evolutia acesteia.

Mai jos gasiti pneurile disponibile ale fiecarui pilot pentru cursa de astazi.

19-mexico-sets-available-for-the-race_6

Start si final!

Momentul cursei a fost lupta pentur locul 3 dintr Vettek su Verstapen. Verstapen a iesit de pe circuit pentru a se apara de Vettel si comisarii de cursa l-au penalizat cu 5 secunde ceea ce l-a plasat pe locul 5, in spatele colegului sau de echipa Daniel Ricciardo. El a si venit in camera de langa podium de unde a fost scos afara si adus in locul sau Sebastian Vettel.

Rasu’ plansu’

Si lui Sebastian Vettel i s-a acordat o penalizare de 10 secunde pentru ca a schimbat directia cand era pe franare si astfel ca cel care ia locul 3 pana la urma in cursa din Mexic este Danil Ricciardo.

Ce pareri aveti despre cele doua penalizari acordate? Cea a lui Verstapen si cea a lui Vettel?

Clasare Pilot Echipa Motor Diferenta
1  Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 1:40’31.402
2  Nico Rosberg Mercedes Mercedes 8.354
3  Daniel Ricciardo Red Bull TAG 20.858
4   Max Verstappen Red Bull TAG 21.323
5 Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 27.313
6  Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 49.376
7  Nico Hulkenberg Force India Mercedes 58.891
8  Valtteri Bottas Williams Mercedes 1’05.612
9  Felipe Massa Williams Mercedes 1’16.206
10  Sergio Perez Force India Mercedes 1’16.798
11  Marcus Ericsson Sauber Ferrari 1 lap
12  Jenson Button McLaren Honda 1 lap
13  Fernando Alonso McLaren Honda 1 lap
14  Jolyon Palmer Renault Renault 1 lap
15  Felipe Nasr Sauber Ferrari 1 lap
16  Carlos Sainz Jr. Toro Rosso Ferrari 1 lap
17  Kevin Magnussen Renault Renault 1 lap
18  Daniil Kvyat Toro Rosso Ferrari 1 lap
19  Esteban Gutierrez Haas Ferrari 1 lap
20  Romain Grosjean Haas Ferrari 1 lap
21  Esteban Ocon Manor Mercedes 2 laps
 Pascal Wehrlein Manor Mercedes

 

 

 

14 comentarii

  1. Oare nu la 21 incepe?

    1. Post By victor L

      Mexicul nu a schimbat ora :P

  2. Sunt sigur ca e gresala in titlu. O sa vedeti ca e 21.

  3. Post By victor L

    Si http://www.flashscore.ro/ anunta ora 21.
    30.10.2016 21:00, Autódromo Hermanos Rodríguez, 71 tururi, 305.6 km (1 tur: 4.304 km)
    Vom fi pe faza :P

  4. Dacă Mexic nu a schimbat ora, e la 20 (13 local). Bine ar fi! Majoritatea site-urilor și programelor anunțau 21

  5. Pe ce program se difuzeaza?

    1. Post By victor L

      Pe un canal Digi; cred ca Digi 2.

  6. Vicor L are drepatate. Convertesti 30 Oct ora 13 Mexico in ora Bucuresti e 21.

  7. Doar un singur schimb de pneuri pentru Merc? E adevarat ca in acest sezon Pirelli au fost contrazisi de multe ori de nemti si au mers mult peste ceea ce recomanda producatorul de pneuri. Pe soft Pirelli spune 22 de ture. Hai sa fie 25. Pana la 71 cat e numarul total ar trebui sa se parcurga cu medium 46 de ture. Chiar credeti ca tin atat de mult fara sa afecteze performanta pe tur? Tocmai Merc sa incerce asta? Ei au cel mia rapid monopost. De ce ar face asa ceva?
    La fel e interesant ca intre SS si soft diferenta data de Pirelli e de doar 4 ture. Insa SS nou nu mai au cei din fata. Deci cu siguranta nu le vor incalta. Sau poate doar pentru un ultim stint cat mai scurt.

    1. Pe medium pirelli nu a dat o limita maxima, deci da, practic cu aceasta compozitie se pot parcurge 71 de ture. Au cam mers pe sigur cu alegerea acestor compozitii, se putea merge linistit pe variana Ultrasoft-s.soft-soft. poate la anu’.

      1. Cred ca daca se fortau un pic puteau face toate cele 71 de ture pe medium.
        Si totusi cei care au facut un singur schimb nu au castigat semnificativ. Ma refer ca Richi sau Alonso care au fost foarte aproape de coechipierii lor care au efectuat doar o oprire.
        Daca Max a fost penalizat trebuia sa fie si Lewis. Incidentul a fost foarte asemanator. Penalizarea lui Seb e corecta dar a venit foarte tarziu!
        Noroc cu ultima parte a cursei ca altfel era una de somnic!

        1. Post By victor L

          Ca la fotbal: citi spectatori atitia arbitri si pareri ferme.
          Exact ca poza sub care troneaza titlul „Cursa din Mexic dominată de Lewis Hamilton”.

          1. Poza din titlu spune multe :)))

  8. Apropo de cele doua penalizari.
    Daca pe Max l-au penalizat pentru taierea sicanei trebuia penalizat si Lewis. Insa in primul tur si Nico a taiat sicana (nu atat de grosolan ca si ceilalti doi) si a iesit in fata lui Max. E adevarat, Max l-a cam scos de pe circuit pe neamt. Insa Nico a taiat sicana pe iarba si a iesit in fata acestuia.
    Nu se numeste tot „castigarea unei pozitii in mod incorect”?

Comments are closed.