Felipe Massa a marturisit ca a avut sentimentul ca a condus doua masini diferite dupa ce a schimbat de pe pneurile medii pe cele de compozitie usoara cu care au obtinut si cel mai bun timp al zilei.
Fernando Alonso a declarat ca primul viraj este unic si ca ii place sa conduca pe acest circuit, iar strategia aleasa pentru ziua de Duminica este determinanta pentru pozitia pe care o vor obtine pilotii la sfarsitul cursei.
Cei de la Ferrari s-au comportat mult mai bine pe pneurile de compozitie usoara la fel ca cei de la Lotus care au avut cea mai mare diferenta pe tur intre pneurile usoare si cele medii.
Kimi Raikkonen admite ca pneurile usoare li se potrivesc mult mai bine, ca trebuie sa imbunatateasca ritmul pe pneurile medii insa este evident ca masina Lotus nu se chinuie pe acest circuit si ca vor avea un sfarsit de saptamana bun.
Romain Grosjean a recunoscut ca nu a gasit ritmul potrivit si ca dimineata a folosit evacuarea noua si dupa-masa cea veche si spera sa gaseasca setarile potrivite maine pentru a fi mai in fata decat a fost astazi.
Nico Rosberg spune ca simte foarte bine masina pe acest circuit si ca au multa viteza in masina in special pe pneurile de compozitie medie insa legat de pneurile usoare a spus ca cele folosite de el au fost distruse la jumatatea turului rapid parcurs.
Lewis Hamilton recunoaste ca si el a avut un sentiment de incredere cand a condus masina pe circuitul chinez chiar daca s-a simtit putin inconfortabil si mai vrea sa modifice unele mici aspecte legate de setarea monopostului. El a spus ca Rosberg conduce mai bine acum de cand a venit el la echipa si ca trebuie sa depuna eforturi ca sa il invinga in continuare!?! El a mai adaugat ca pneurile usoare nu sunt solutia potrivita pentru circuitul chinez: „nu am vazut in viata mea pneuri care sa se comporte in felul acesta”.
Mercedes si Red Bull au fost mai buni pe pneurile medii cu diferenta ca Mercedes cei mai buni pe acestea. Oare cei de la Red Bull chiar vor avea probleme in calificari pe un circuit uscat asa cum au avut in Australia cand Vettel s-a calificat in sesiunea a doua si a treia in extremis de pe penultima pozitie?
Mark Webber a declarat ca masina nu o simte asa de bine cum ar dori insa mai au mult de invatat despre pneuri si ca este bine ca au parcurs astazi multi kilometrii iar la noapte inginerii vor analiza multitudinea de date stranse.
Sebastian Vettel a spus ca s-a luptat azi cu masina si ca a fost nevoie sa schimbe doua trei lucruri la masina ca sa ii fie mai bine. El admite ca distanta fata de cei din fata este mai mare decat si-ar fi dorit insa dupa munca care se va face la noapte are incredere ca maine vor fi intr-o forma mai buna.
Jenson Button spune ca evident s-a facut un pas inainte cu monopostul prin inovatiile aduse aici, probabil ca nu asa de mare cum ar fi crezut insa au folosti foarte multe lucruri noi pe masina, au colectat multe informatii si munca de la noapte in care vor analiza datele este una importanta si maine vor fi mai rapizi. El a criticat la randul sau pneurile Pirelli.