Două zone DRS în Canada

FIA a confirmat faptul ca aripa spate mobila va putea fi utilizata in doua zone pe circuitul din Montreal.

Aceste doua zone vor avea un singur punct de detectie care este plasat inainte cu 110m dupa virajul cu numarul 9 al circuitului si punctul de activare este primul cu 55m inainte de virajul 12 pe linia dreapta de la Casino si a doua linie dreapta este cea de start-sosire cu activare la 70m dupa virajul cu numarul 14.

Ambele zone DRS sunt mai scurte decat cele folosite in cursa din 2011.

 

3 comentarii

  1. Post By daniel

    Daca e un singur punct de detectie sint slabe sanse sa vedem incercari de recastigare a pozitiei (doar cel care la punctul de detectie este in spate la sub o secunda poate utiliza DRS, in caest fel degeaba este depasit pe prima linie dreapta un pilot, cel care a depsit va putea utiliza DRS si pe a doua dreapta si nu cel depasit). Rog revedeti numerotarea virajelor, din cate vad sint „doar” 13 nu 14.

    1. Post By F1 Manager

      Ultimul viraj este al 14-lea.

  2. Post By daniel

    Mea culpa, aveti dreptate, sint 14 viraje pe circuitul din Canada. Eu m-am luat dupa harta pusa de dvs aici: http://www.f1manager.ro/analiza/ce-ar-putea-fi-in-montreal-in-2013. Aceasta harta are o numerotare gresita. Cea corecta se poate vedea aici: http://www.formula1.com/races/in_detail/canada_899/circuit_diagram.html. Curba cu nr.12 nu este o curba in adevaratul sens al cuvantului, este doar o mica deviere de la linia dreapta. Probabil de aici si confuzia.

Comments are closed.