Hamilton câştigă o cursă marcată de abandonuri notabile

Red Bull abandon cu ambele masini. McLaren abandon prin Button cand a fost pe locul 2 in cursa. Kimi pe 5 cu 0,3s in fata lui Schumacher care a fost mai rapid cu 1,5s in ultimele tururi si l-a depasit chiar dupa sosire pe finlandez terminand pe locul 6.

Perez surpriza placuta, locul 2, alaturi de Alonso locul 3. Incredibil cum reuseste Sauber sa isi pastreze pneurile de-a lungul unei curse.

Ce va fi la Singapore? Dumnezeu stie. Noi vom reveni cu analizele obisnuite in urmatorele zile si cu castigatorii F1 Manager ai etapei de la Monza.

Aici rezultatele complete ale cursei din Italia:

 

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 53 Winner 1 25
2 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 53 +4.3 secs 12 18
3 5 Fernando Alonso Ferrari 53 +20.5 secs 10 15
4 6 Felipe Massa Ferrari 53 +29.6 secs 3 12
5 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 53 +30.8 secs 7 10
6 7 Michael Schumacher Mercedes 53 +31.2 secs 4 8
7 8 Nico Rosberg Mercedes 53 +33.5 secs 6 6
8 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 53 +41.0 secs 9 4
9 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 53 +43.8 secs 8 2
10 19 Bruno Senna Williams-Renault 53 +48.1 secs 13 1
11 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 53 +48.6 secs 22
12 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 53 +50.3 secs 14
13 10 Jerome D’Ambrosio Lotus-Renault 53 +75.8 secs 15
14 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 52 +1 Lap 17
15 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 52 +1 Lap 18
16 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 52 +1 Lap 20
17 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 52 +1 Lap 19
18 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 52 +1 Lap 23
19 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 52 +1 Lap 21
20 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 51 +2 Laps 11
21 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 50 +3 Laps 24
22 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 47 +6 Laps 5
Ret 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 32 +21 Laps 2
Ret 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 8 +45 Laps 16

2 comentarii

  1. incredibil a fost Perez…

  2. Asa este, Perez a fost o mare surpriza dupa calificarile de sambata. E interesant de analizat pana la urma ordinea de utilizare a pneurilor. S-ar putea ca pe circuite unde este posibila depasirea in mai multe locuri sa fie mai bine sa renunti la lupta pentru primul loc pe grila de start in favoarea strategiei diferite fata de ceilalti piloti dn cursa ce va urma.

Comments are closed.