Horner: „Vettel s-a gândit serios să renunțe la Formula 1”

„Seb nu s-a bucurat de schimbarile de regulament, nu s-a bucurat de noul motor, sentimentul pe care l-a avut de la noul sistem, trenul de putere, franarea prin cablu si lipsa de apasare aerodinamica. Poti spune ca el nu a fost fericit. A fost preocupat si a trebuit sa faca fata la faptul ca Daniel a castigat trei curse. A fost un sentiment de genul: ‘ma bucur asa de mult cum am crezut ca am sa o fac in F1?’ ” a declarat Christian Horner.

El a mai spus: „a fost ca si cand cineva cineva i-ar fi luat jucaria. A durat o vreme pana cand a reusit sa echilibreze lucrurile. A fost ceva cu care el nu a fost obisnuit. A avut o perioada de deziluzii legata de directia in care F1 merge. A existat un moment anul trecut cand el s-a gandit daca se se opreasca sau nu, daca are aceasi bucurie ca si in trecut sau nu. Si-a pus tot felul de intrebari la care trebuia sa raspunda.”

„S-a intors la fundatie si a condus un kart la jumatatea anului trecut pentru a merge inapoi la esenta sentimentului pentru care este un pilot de mari premii si si-a redescoperit pasiunea de a fi un pilot de mari premii” a mai spus Horner.

7 comentarii

  1. Saracutul campion de carton. Cum era el sa renunte la F1 din cauza colegului care a castigate trei GP iar el nimic. Cum sa accepte el, cel mai mare pilot al tuturor gandurilor lui, ca exista si altul mai bun.
    De cascadorii rasului! Spune multe despre mentalitatea acestui „campion”.

    1. Post By Viorel Cristian

      Daniel, tocmai m-am uitat la un film, sau as spune documentar, intitulat „Fastest (2011)” in care se vorbeste despre Valentino Rossi si cursele MotoGP. Poate va intrebati cu totii „ce legatura are sportul ala cu F1?”. As spune ca are o mica legatura intrucat ambele sunt sporturi cu motor doar ca F1 din ziua de azi n-o mai vad in stare sa „nasca” sportivi de valoare precum o face MotoGP-ul unde pilotul controleaza totul, pe cand in F1 restrictiile impuse de regulament baga an de an bete in roate atat echipelor cat si pilotilor, deci te face sa spui ca regulamentul controleaza cursele si ca F1 e mai de graba o competitie politica. Trist sa vad acest sport cum se duce la vale, daca si-o reveni si cand si-o reveni nu stim.

      1. Meriti un like pentru acest mesaj :)

      2. Fiind sporturi cu motor si in actualele conditii „se nasc” sportivi de valoare. Uite de exemplu anul trecut au lasat o impresie buna Richi, Botas. In aceleasi conditii tehnice cu „campionul” au aratat ca pot scoate timpi bunim pot fi competitivi. Si in zilele noastre „fierul” de sub pilot conteaza. Insa mult mai putin fata de acum 10 ani. Din pacate …

        1. Post By Viorel Cristian

          Daca si in MotoGP ar fi existat KERS pe linie dreapta si restrictii&conditii de depasire atunci „doctorul”, cum e numit Rossi, n-ar mai fi castigat acele 7 titluri mondiale si s-ar fi inmultit nr-ul campionilor mondiali. Asa ca sa nu comparam termenul „competitiv” cu „fastest per race”, hai ca atunci cand spunem competitiv sa ne gandim la „fighter”! Tocmai de aceea Alonso, pe care putini il agreaza, este in continuare considerat (nu numai de fani f1 ci si numeroase nume importante in F1) ca fiind cel mai bun pilot cu un salariu uluitor.

  2. Post By G Villeneuve

    merita maximum doua titluri, in niciun caz 4!!!

  3. Post By Ferrari

    Cam aspre comentariile voastre fartatilor.
    Vettel s-a adaptat foarte bine la un anumit stil de pilotaj si cu cea mai buna masina a castigat 4 titluri.
    Ce m-a deranjat in perioada de glorie cum toti il dadeau ca e noul Schumi si ca ii va batea toate recordurile. Omul este un pilot foarte bun dar departe de Schumacher. Schumacher dupa 3 ani de pauza, a venit pe o masina diferita ca si stil de pilotaj si dupa doi ani l-a batut in calificari pe Rosberg care l-a batut rau de tot anul asta in calificari pe Hamilton considerat nr. 1 la viteza pura. Si Schumi avea si 42 de ani. O statistica de care poate putin tin cont.

    Exagerarile m-au enervat fiindca mi s-au parut aiurea dar acum nu trebe trecut nici in partea cealalta si sa il facem pilotul lui peste.

    „Este o prostie sa iti minimalizezi dusmanul pana nu l-ai invins, si o josnicie sa o faci dupa” zice o vorba inteleapta.

Comments are closed.