Kimi DA, Felipe NU!

Nu suntem siguri despre cel de al doilea pilot al echipei Ferrari pentru sezonul 2014 decat in proportie de 99% si cu toate acestea vi-l comunicam, acesta va fi Kimi Raikkonen. Contract pe doi ani cu un salariu de circa 20 milioane euro platiti de banca Santander si Shell.

Ce stim cu siguranta este faptul ca Felipe Massa nu va mai continua la echipa Ferrari dupa o colaborare ce dateaza din 2006 astfel ca Felipe a alergat pentru echipa Ferrari nu mai putin de 8 sezoane. Greu de spus daca acesta va gasi loc la Lotus sau chiar si la Sauber brazilianul insa a avut ‘nesansa’ de a fi in cadrul echipei langa piloti ca Michael Schumacher, Kimi Raikkonen si Fernando Alonso. Pe de alta parte Lotus nu are foarte multe optiuni pentru care sa bage mana in foc ca functioneaza si sa mearga pe varianta cu doi piloti tineri este un risc pe care Boullier il ia in considerare.

Anul trecut dupa anuntul venirii lui Hamilton la Mercedes si in timpul incercarii refacerii legaturii Schumacher-Ferrari presedintele companiei Luca Montezemollo a spus ca niciodata nu ar pune langa Fernando un pilot care i-ar putea creea probleme acestuia. S-a razgandit italianul? Probabil ca da si nu dam crezare zvonurilor cum ca spaniolul se va intoarce la echipa Lotus fiind sustinut puternic de producatorul Renault.

 

7 comentarii

  1. Sa fie! Este cel mai bun si are publicul lui pe care si voi cred ca l-ati remarcat la Monza. Acum eu stiu parerea ca Grosjean e mult mai bun….dar interesele comerciale suscitate de cei 6mil de finlandezii primeaza!

  2. Massa nu a vut „nesansa” ci lipsa de rezultate. Este singurul motiv pentru care probabil nu va fi creditat cu o noua sansa. Nu stiu daca Kimi era cel mai indicat pilot la Ferrari. Are exeprienta imensa insa nu este un pilot comunicativ, nu stiu in ce masura va putea ajuta la dezvoltarea monopostului e anul viitor.

    1. Post By F1 Manager

      Implicarea lui in monopostul de debut al echipei Ferrari din 2014 este si va fi nula fiindca asa este normal. Masina pentru 2014 este intr-un stadiu foarte avansat si trebuie sa fie gata pana cel tarziu in luna Noiembrie iar Kimi are un contract in derulare.

      1. Ma refeream la dezvoltarea in timpul anului al monopostului si mai ales la feedbackul pe care-l da Kimi echipei. Nu este renumit ca si un bun comunicator. Dezvoltarea din timpul anului viitor va fi insa ajutata de existenta testelor. Aici poate castiga mult o echipa care are doi piloti experimentati. Sa vadem mai inainte daca se va realiza sau nu acest transfer. Interesant e daca va fi adevarat ca Santander va plati o parte din salariul lui Kimi. Santander e cel care-l sprijina si pe Alonso :)

        1. Post By F1 Manager

          Nu prea mai sunt in stare pilotii din zilele noastre sa construiasca o masina sau ei sa aiba o contributie decisiva in constructia unei masini performante. Noi credem ca Alonso e cel mai complet pilot de pe grila din acest moment. Acestea fiind spuse insa, nici el nu a reusit in 4 ani sa constuiasca o masina competitiva. Suntem foarte curiosi daca Mercedes reusesc doar din motor sa faca anul viitor cea mai buna masina fiindca Hamilton tinde spre 0 in informatiile viabile care le da echipei si Nico probabil ca e putin mai bun la acest capitol fiind german si pricepandu-se la mecanica sau simtind-o mai bine ca altii. Mecanica e din nou foarte importanta anul viitor si mai putin aerodinamica.

          1. Alonso NU A TESTAT NICIODATA NIMIC NOU pe masina de competitie ! Terminati odata cu acest ingamfat tinut in brate de Ferrari doar pentru banii cu care a venit …. rezultatele din anii de la Ferrari spun totul despre acest pilot semiobscur …. stiu ca or sa ma injure multi dar daca Massa avea * cale libera * din partea echipei era altfel situatia … din pacate, Massa a trebuit sa fie mereu pilot secund ! Ciudata echipa ….

  3. Massa isi ia ramas bun de la Ferrari:
    http://instagram.com/p/eFyM4QHLf1/#

Comments are closed.