MP al Chinei: Cursa spectaculoasă câştigată de Daniel Ricciardo

MP al Chinei: Cursa

De la ora 9 va incepe cursa din China. Lucruri de urmarit in cursa sunt mai multe, noi va prezentam doar cateva.

1. Temepratura circuitului si cea ambientala. Daca ieri in calificari au fost circa 12 grade si vant puternic, astazi temepratura va fi in jurul valorilor de 20 de grade Celsius, temepratura ce ar trebuii sa ii ajute mult mai mult pe cei de la Mercedes care prin vocea lui Hamilton si Wolff au acceptat ca aceasta a fost o problema. Simplu ca buna ziua, Mercedes nu a reusit sa creasca temepratura din pneuri suficient de rapid, asa cum au facut-o cei de la Ferrari si Red Bull si altii din grila.

2. Ritmul din cursa. Vineri, cele 3 echipe de varf au mers in ritm de cursa cu combustibil ce se presepune asemanator, fiindca se simuleaza prima parte a cursei, deci cand rezervorul este plin in aceleasi 1-2 zecimi de secunda. Asadar cursa ar trebuii sa fie una foarte stransa sub acest aspect.

3. Pneurile si strategia. Pilotii Red Bull pleaca la start de pe pneurile ultrausoare, iar Ferrari si Mercedes de pe cele usoare. Acest lucru – teoretic – la da un avantaj prin prisma aderentei celor de la Red Bull de cel putin 7 metri pana la primul viraj. Si in plus acestea vor ajunge in temepratura mult mai repede. Pe de alta parte, cel mai probabil cei de la Red Bull vor merge pe o strategie cu doua opriri, pe cand rivalii lor au posibilitatea de a ajunge la finalul cursei cu doar o oprire, daca de pe pneurile usoare vor trece pe cele medii. Ramane de vazut.

 

4. Lupta la mijocul plutonului. Lupta este un stransa, dovada ca pilotii Renault, Grosjean de la Haas si Perez de la Force India au ajuns in ultima sesiune a antrenamentelor. Nu este exclus ca si cei de la McLaren sa fie in zona de lupta, aratand in primele doua curse ca au un ritm mult mai bun in cursa decat in calificari. Intre locurile 8 si 13 nu a fost mai mult de jumatate de secunda diferenta, iar in cursa lucrurile ar trebuii sa fie si mai stranse.

 

Rezultatul final al acursei:

Pos No Driver Car Laps Time/Retired Pts
1 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 56 1:35:36.380 25
2 77 Valtteri Bottas Mercedes 56 +8.894s 18
3 7 Kimi Räikkönen Ferrari 56 +9.637s 15
4 44 Lewis Hamilton Mercedes 56 +16.985s 12
5 33 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 56 +20.436s 10
6 27 Nico Hulkenberg Renault 56 +21.052s 8
7 14 Fernando Alonso McLaren Renault 56 +30.639s 6
8 5 Sebastian Vettel Ferrari 56 +35.286s 4
9 55 Carlos Sainz Renault 56 +35.763s 2
10 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 56 +39.594s 1
11 31 Esteban Ocon Force India Mercedes 56 +44.050s 0
12 11 Sergio Perez Force India Mercedes 56 +44.725s 0
13 2 Stoffel Vandoorne McLaren Renault 56 +49.373s 0
14 18 Lance Stroll Williams Mercedes 56 +55.490s 0
15 35 Sergey Sirotkin Williams Mercedes 56 +58.241s 0
16 9 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 56 +62.604s 0
17 8 Romain Grosjean Haas Ferrari 56 +65.296s 0
18 10 Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso Honda 56 +66.330s 0
19 16 Charles Leclerc Sauber Ferrari 56 +82.575s 0
20 28 Brendon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 51 DNF 0

Mentiune – Gasly si Verstappen au primit o penalizare de 10 secunde pentur provocarea unei coliziuni

3 comentarii

  1. Reply Post By Johann

    Max în ritmul acesta se îndreaptă spre zicala : se naște talent și se sfârșește speranță, în rest greșeli de strategii și setări dezastruoase

  2. Reply Post By daniel

    Ce noroc pe pilotii RBR cu intrarea SC!
    Altfel parea ca victoria va fi al lui Bottas. Pacat! Ar fi meritat din plin!

  3. Frumoasa cursa! Bottas merita… merita și MAX … merita și Vettel … a câștigat Ricciardo. Speram la o cursa și mai frumoasa in Baku.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *