MP al Germaniei: Cursa

MP al Germaniei: Cursa

Cursa din Germina suntem convinsi ca va fi una palpitanta.

Motivele sunt cel putin doua, sau doi. Doi piloti foarte rapizi, foarte hotarati si motiviati si care pleaca e pe ultimele pozitii ale grilei de start. Este vorba de Daniel Ricciardo care pleaca de pe ultima pozitie si de Lewis Hamilton, actualul campion mondial ce pleaca de pe pozitia a XIV-a in urma unui incident tehnic datorat se pare unei eroare umane. Asta a fost concluzia lui Nico Roseberg care a comentat pentru Sky sports incidentul de ieri. Echipa insa s-a pozitionat in spatele britanicului si a declarat ca nu Hamilton este vinovat de incidentul produs.

Mai jos grila de start a MP al Germaniei:

1. Sebastian Vettel, Ferrari
2. Valtteri Bottas, Mercedes
3. Kimi Raikkonen, Ferrari
4. Max Verstappen, Red Bull
5. Kevin Magnussen, Haas
6. Romain Grosjean, Haas
7. Nico Hulkenberg, Renault
8. Carlos Sainz, Renault
9. Charles Leclerc, Sauber
10. Sergio Perez, Force India
11. Fernando Alonso, McLaren
12. Sergey Sirotkin, Williams
13. Marcus Ericsson, Sauber
14. Lewis Hamilton, Mercedes
15. Esteban Ocon, Force India
16. Pierre Gasly, Toro Rosso
17. Brendon Hartley, Toro Rosso
18. Lance Stroll, Williams
19. Stoffel Vandoorne, McLaren
20. Daniel Ricciardo, Red Bull

 

Charles Leclerc un pilot care pare ca scoate maxim din monopostul Sauber avut la dispozitie.

Valtteri Bottas este un mare semn de intrebare in cursa de astazi. Va reusi finlandezul sa prinda aripi in urma contractului semnat cu Mercedes pentru anul viitor si sa depaseasca masina lui Vettel in timpul cursei sau chiar de la start? Am spune ca da, insa Toto Wolff a declarat ca pe linile drepte masinile Mercedes au pierdut 0,5 secunde in fata celor de la Ferrari ceea ce reprezinta in Formula 1 … cam un an.

Emotii vor oferi la start propriei echipe si nu numai si pilotii Haas care pleaca unul de langa altul si din linia a III-a. Suntem convins ca Gunter Stein directorul echipei, i-a bagat in sedinta pe ambii pilotii pentru a nu mai face vreo nerozie, presiunea mare fiind mai ales pe Grosjean care a irosit in acest an oportunitati majore.

Strategia de cursa cu o singura oprire este una riscanta fiindca penurile ultrausoare cu care pleaca in cursa pilotii – cel putin primii 10 – s-ar putea sa nu poata fi dusa la bun sfarsit. Si daca pneurile rezista, faptul ca schimbul timpuriu al penurilor ii va aduce pe acesti piloti in trafic, in spatele unora mai lenti. Circuitul din Hockenheim fiind unul ingust, scurt ca si lungime, oportunitatile de depasire nu se ivesc la tot pasul.

O actualizare a grilei de start: Pierre Gasly va pleca ultimul in cursa, in urma decizie motoristului Honda de a schimba unele componente ale motorului de pe monopostul acestuia.

Lewis Hamilton castiga o cursa plina de peripetii, dupa ce a plecat de pe locul al XIV-lea. Astfel britanicul redevine pe prima pozitie a clasamentului general la o distanta confortabila in fata germanului Sebastian Vettel.

Locul Nr Pilotul Echipa Tururile Cel mai bun timp Puncte
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 67 1:32:29.845 25
2 77 Valtteri Bottas Mercedes 67 +4.535s 18
3 7 Kimi Räikkönen Ferrari 67 +6.732s 15
4 33 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 67 +7.654s 12
5 27 Nico Hulkenberg Renault 67 +26.609s 10
6 8 Romain Grosjean Haas Ferrari 67 +28.871s 8
7 11 Sergio Perez Force India Mercedes 67 +30.556s 6
8 31 Esteban Ocon Force India Mercedes 67 +31.750s 4
9 9 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 67 +32.362s 2
10 28 Brendon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 67 +34.197s 1
11 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 67 +34.919s 0
12 55 Carlos Sainz Renault 67 +43.069s 0
13 2 Stoffel Vandoorne McLaren Renault 67 +46.617s 0
14 10 Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso Honda 66 +1 lap 0
15 16 Charles Leclerc Sauber Ferrari 66 +1 lap 0
16 14 Fernando Alonso McLaren Renault 65 DNF 0
NC 18 Lance Stroll Williams Mercedes 53 DNF 0
NC 5 Sebastian Vettel Ferrari 51 DNF 0
NC 35 Sergey Sirotkin Williams Mercedes 51 DNF 0
NC 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 27 DNF 0

Nota – Sainz a terminat pe locul 10 dar a primit o penalizare de 10 secunde fiindca a depasit atunci cand masina de siguranta se afla pe circuit

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.