Red Bull a dominat cursa din Coreea

Vettel, Webber, Alonso. Vettel si Red Bull par de neoprit.

Massa mult mai rapid decat colegul sau fiind in cursa i s-a spus sa pastreze distanta la minim 2 secunde. Schumacher a avut cu Mercedes-ul sau adesea timpi mai slabi decat Petrov si Glock.

Mclaren prin Hamilton de rusine de asemenea. Cu 3 opriti la boxe cu pneurile superusoare si nu a reusit sa il depaseasca pe Vergne intr-un Toro Rosso incaltat cu pneurile usoare. Hamilton a agatat o bucata de mocheta verde lucru care l-a incetinit si mai mult si a obtinut in extremis ultimul punct.

Hulkenberg a facut depasirea cursei probabil. Kobayashi a scos din cursa pe Button si Rosberg in primul tur.

Rezultatele complete ale cursei din Coreea aici:

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 55 Winner 2 25
2 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 55 +8.2 secs 1 18
3 5 Fernando Alonso Ferrari 55 +13.9 secs 4 15
4 6 Felipe Massa Ferrari 55 +20.1 secs 6 12
5 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 55 +36.7 secs 5 10
6 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 55 +45.3 secs 8 8
7 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 55 +54.8 secs 7 6
8 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 55 +69.5 secs 16 4
9 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 55 +71.7 secs 21 2
10 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 55 +79.6 secs 3 1
11 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 55 +80.0 secs 12
12 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 55 +84.4 secs 14
13 7 Michael Schumacher Mercedes 55 +89.2 secs 10
14 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 55 +94.9 secs 15
15 19 Bruno Senna Williams-Renault 55 +96.9 secs 17
16 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 54 +1 Lap 18
17 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 54 +1 Lap 19
18 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 54 +1 Lap 20
19 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 53 +2 Laps 24
20 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 53 +2 Laps 23
Ret 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 16 +39 Laps 22
Ret 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 16 +39 Laps 13
Ret 8 Nico Rosberg Mercedes 1 Accident 9
Ret 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 1 Accident 11

7 comentarii

  1. Post By cristian

    Care sa fie cauza pentru care dureaza o ora sa alocati niste puncte? O zi buna!

    1. Post By F1 Manager

      Avem si alte lucruri de facut Duminica Cristian. Mai importante-

  2. As corecta un pic articolul: Red Bull par de neoprit !
    Ambii piloti au fost cei mai rapizi. Ati uitat ca cel mai rapid tur l-a facut Mark si nu Sebastian.
    Felipe mai rapid dupa ultimul schimb de pneuri la inceput dar mai lent pe final. Se pare ca strategia de azi a Ferrari a fost sa conserve penurile si sa incerce sa atace cele doua masini Red Bull pe ultimele 7-8 ture. Nu le-a iesit. Probabil azi Felipe il putea depasi in concurs pe Fernando insa asta nu ajuta la nimic.
    Insa ce e interesant, in ultimele 2-3 ture inainte de final Sebastian avea probleme cu pneurile insa Mark nu, fiind cel mai rapid dintre primii patru.
    Mclaren prin Hamilton de rusine ?
    Pai Lewis avea probleme cu suspensia inca din turul 22 ! Mai degraba il admir pentru puterea de lupta de care a dat dovada. Altii cu probleme asemanatoare renuntau la cursa (de exemplu Maldonado in Singapore). El a mers pana la capat si daca nu era incidentul cu decorul de la sfarsitul cursei putea sa mai castige 1-2 pozitii.

    1. „Felipe mai rapid dupa ultimul schimb de pneuri la inceput dar mai lent pe final.” Serios? Nu ai auzit ce mesaj a primit Felipe. Eu zic ca il depasea lejer pe Mark, dar astfel Aloso pica pe 4… Massa era cu o secunda mai rapid decat Webber si Alonso. Dar pasul logic pentru locul in echipa a fost sa aduca puncte echipei in spatele lui Alonso, astfel Ferrari a urcat pe locul 2 in calsament.

      1. Cum sa nu aud! Sa mentina diferenta de doua secunde fata de Fernando.
        Si cu 5 ture inainte de terminarea cursei ce mesaj a primit Felipe ?
        De asta de ce ai uitat ?
        Daca il ajungea sau nu din urma de Mark o sa aflam poate anul viitor. Nu uita ca Mark a facut cel mai rapid tur cu 2 ture inainte de final.
        Ferrari a mizat ca au pneuri mai proaspete cu cateva ture decit cei de la Red Bull si pe final pot sa produca surpriza. Nu a fost asa. Cei de la Red Bull au fost din nou mai buni.

    2. Post By F1 Manager

      Ca si in cazul lui Schumacher si lui Hamilton am precizat ca masinile s-au facut de ras, nu pilotii.

      1. Scuzele mele dar ati scris „Mclaren prin Hamilton de rusine de asemenea.”.
        Cred ca nu exista echipa care sa nu aiba pe parcursul campionatului defectiuni. Cred ca totusi merita laudat pentru ca a continuat cursa si cu masina defecta si a terminat in puncte.

Comments are closed.