Știri pe scurt

Helmult Marko, consultantul echipei Red Bull a declarat ca editia din acest an a campionatului de Formula 1 incepe cu doua luni prea repede pentru ei si a admis ca ei au de facut o munca de recuperare fata de echipele din fata si ca nu stie daca vor reusi sa ii ajunga din urma pe acestia pana la sfarsitul sezonului. El a spus ca problemele sunt asa de complicate incat nici daca ar investi maine 10 milioane de euro in rezolvarea lor tot nu ar fi sigur ca acest lucru ar ar duce la o solutie garantata.

Vijay Mallya, proprietarul echipei Force India declara pe de alta parte ca e foarte multumit de echipa sa si mai ales de numarul de km pe care monopostul sau a reusit sa il parcurga in aceste teste (peste 4000km). El a dat asigurari ca mai sunt multe lucruri cu care Force India va veni si cu care va surprinde neplacut competitia.

Alt director de echipa, Toto Wollf spune ca Williams si Force India sunt destul de rapizi incat sa obtina victorii in acest sezon. E drept ca e un compliment la adresa clientilor echipei Mercedes, insa ceva adevar au spusele sale, mai ales in privinta echipei Williams care ni s-a parut si cea mai fiabila in teste alaturi de Ferrari.

Directorul Ferrari, Luca Montezemollo a zis ca este foarte curios sa vada cate masini vor reusi sa termine cursa din Melbourne, Mare Premiu ce va debuta peste mai putin de 10 zile in Australia.

Echipa Red Bull are probleme asa de serioase incat a cerut ajutorul echipei mai mici, Toro Rosso, in privinta sistemul de franare care se pare ca la Red Bull este prea complicat pentru a ii da de capat in doua saptamani. Astfel este foarte posibil ca Red Bull sa foloseasca o parte din sistemele echipei Toro Rosso pentru cel putin cateva curse din acest sezon.

Sebastian Vettel a spus ca are nevoie de multe abandonuri pe pista de la echipele rivale pentru a reusi sa termine in puncte in cursa din Australia. In acest moment noi nu credem ca Red Bull va termina cursa din Australia cu nici o masina. Insa multe parti noi sunt asteptate a fia aduse pe monopost in Australia si echipa tehnica de la taurii rosii a aratat in diverse ocazii ca pot reveni spectaculos.

Una din marile probleme ale echipei Red Bull tine de unitatea turbo si este generata de faptul ca atunci cand se apasa pe accelearatie automat exista viteza in masina si rotile incep sa patineze puternic si astfel se pierde timp. Este cunoscut ca in trecut Red Bull au fost cunoscuti pentru faptul ca faceau o mapare foarte inteligenta a motorului care era legata de acceleratie si care le dadea posibilitatea sa iasa din viraje mult mai bine decat toti ceilalti de pe pista.

 

3 comentarii

  1. Post By daniel

    Pai prima conditie ca sa ai sanse sa castigi puncte intr-o cursa de F1 este sa ajungi la linia de finish. Din pacate pentru RBR la cat de prost le merge monopostul ei au cele mai mari sanse sa abandoneze si nu adversarii lor. Vettel nu de abandonuri cat mai multe ale altora are nevoie. Important pentru el ar fi SA TERMINE CURSA. E ciudat ca in prima cursa mai mari sanse sa castige puncte au Catheram si Marusia decit campioana RBR :))

  2. ar fi timpul sa se termine cu RBR,sa vedem o intrecere palpitanta

  3. ar fi timpul sa se termine cu supematia RBR.

Comments are closed.