Ultima zi de teste de la Jerez 2014

17:57 Situatia actuala care se pare ca va fi si finala pentru aceasta ultima zi de teste o gasiti mai jos. Felipe Massa in al sau Williams a stabilit timpul de referinta.

[table]

Poz Pilot Echipa Timpul
1  Massa Williams-Mercedes  1m28.229s
2  Alonso Ferrari  1m29.145s  +0.916
3  Juncadella Force India-Mercedes  1m29.457s  +1.228
4  Magnussen McLaren-Mercedes  1m30.806s  +2.577
5  Hamilton Mercedes  1m30.822s  +2.593
6  Bianchi Marussia-Ferrari  1m32.222s  +3.993
7  Sutil Sauber-Ferrari  1m36.571s  +8.342
8  Rosberg Mercedes  1m36.951s  +8.722
9  Kobayashi Caterham-Renault  1m43.193s  +14.964
10  Kvyat Toro Rosso-Renault  1m44.016s  +15.787
11  Ricciardo Red Bull-Renault  1m45.374s  +17.145

[/table]

13:03 Nico Rosberg a ajuns la 79 de ture parcurse in aceasta dimineata care inca nu s-a incheiat.

Mai jos gasiti situatia de la ora 12, situatie ce arata cei mai buni timpi realizati de piloti si numarul de tururi. Intre timp Nico Rosberg a ajuns la 67 de ture in al sau Mercedes, lucru care pare cel mai impresionant din aceste teste.

1 Rosberg (Mercedes) 1m37.580s, 49 laps
2 Magnussen (McLaren) 1m38.391s, 19 laps
3 Massa (Williams) 1m39.256s, 13 laps
4 Alonso (Ferrari) 1m39.999s, 16 laps
5 Juncadella (Force India) 1m41.925s, 8 laps
6 Kvyat (Toro Rosso) 1m44.016s, 8 laps
7 Sutil (Sauber) 1m44.224s, 21 laps
8 Kobayashi (Catherham) 1m44.859s, 15 laps
9 Ricciardo (Red Bull) 1m45.374s, 7 laps
10 Bianchi (Marussia) 1m48.192s, 5 laps

Un comentariu

  1. Kobayashi (Caterham) 54 laps fara incidente insa Kvyat (Toro Rosso) 9 laps si Ricciardo (Red Bull) 7 laps. Newey l-a facut pe Vettel campion insa acum a gresit foarte tare la proiectarea monopostului. Mai e timp insa e o diferenta deja intre echipele care au adunat date si altele care trebuie sa reproiecteze monopostul. Mercedes par foarte tari (asa cum s-a spus inainte de teste, au nu motor puternic si fiabil) dupa care ar fi Ferrari. Renault pe unde ar fi ? Poate sa avem o imagine la urmatoarele teste. Insa la urmatoarele teste RBR va trebui sa recupereze ceea ce au pierdut la Jerez iar celelalte echipe sa dezvolte monopostul pe baza informatiilor din teste. E deja o diferenta semnificativa. Nici nu vreau sa ma gandesc la posbilitatea ca RBR sa nu rezolve problema pana in Bahrain. Daca si acolo dau gres … e greu de crezut ca vor mai putea emite vre-o pretentie la podium in 2014.

Comments are closed.