Timpii obtinuti de piloti in prima seisune a calificarilor ii gasiti mai jos:
1. Nico Rosberg Germany Mercedes-Mercedes 1m 43.380s
2. Fernando Alonso Spain Ferrari-Ferrari 1m 43.850s
3. Romain Grosjean France Lotus-Renault 1m 44.284s
4. Sergio Perez Mexico McLaren-Mercedes 1m 44.300s
5. Mark Webber Australia Red Bull-Renault 1m 44.472s
6. Felipe Massa Brazil Ferrari-Ferrari 1m 44.635s
7. Sebastian Vettel Germany Red Bull-Renault 1m 44.657s
8. Jenson Button Britain McLaren-Mercedes 1m 44.688s
9. Jean-Eric Vergne France Toro Rosso-Ferrari 1m 44.871s
10. Kimi Raikkonen Finand Lotus-Renault 1m 45.545s
11. Paul di Resta Britain Force India-Mercedes 1m 45.601s
12. Lewis Hamilton Britain Mercedes-Mercedes 1m 45.456s
13. Nico Hulkenberg Germany Sauber-Ferrari 1m 45.930s
14. Daniel Ricciardo Australia Toro Rosso-Ferrari 1m 46.450s
15. Valtteri Bottas Finland Williams-Renault 1m 47.328s
16. Adrian Sutil Germany Force India-Mercedes 1m 47.330s
17. Pastor Maldonado Venezuela Williams-Renault 1m 47.614s
18. Esteban Gutierrez Mexico Sauber-Ferrari 1m 47.776s
19. Jules Bianchi France Marussia-Cosworth 1m 48.147s
20. Max Chilton Britain Marussia-Cosworth 1m 48.909s
21. Giedo van der Garde Holland Caterham-Renault 1m 49.519s
22. Charles Pic France Caterham-Renault 1m 50.626s
107% timpul: 1min 50.616sec
DA: ceea ce previzionam acum 5 minute se si intampla. Calificarile se vor desfasura maine dimineata ora 11, ora Australiei, adica ora 2 dimineata ora Romaniei.
A doua sesiune: a doua sesiune probabil ca va fi amanata fiindca ploaia a inceput din nou cu intensitate.
A venit si confirmarea. Intarziere cu 20 de minute…deocamdata.
Inca o amanare. Noua ora de pornire este 9:30 ora Romaniei.
Si inca una: 9:50 … vorba vine.
Ploaia s- a oprit dupa care e repornit si vantul s-a intensificat, cerul fiind insa foarte inorat in continuare. Inorat si din cauza norilor dar si a serii care se apropie.
Sanse mari ca sa vedem sfarsitul calificarile maine inainte de cursa. In jur de ora 12.30 ora Romaniei in Australia se intuneca.
Prima sesiune: Nico Rosberg castiga prima sesiune din calificari – nu putem uita ca Schumacher l-a invins in calificari pe ploaie pe Rosberg sezonul trecut in toate ocaziile si la secunde disatnta – alaturi de Alonso si Grosjean. Raikkonen salvat de pe ultima pozitie calificabila pentru a doua sesiune.
Pilotii Caterham au lovit amandoi masina, la fel Hamilton, Massa si Gutierez care avea un timp calificabil dar a gresit pe ultima portiune a circuitului. Afara au ramas pana la urma pilotii celor doua echipe codase alaturi de Gutierez si Maldonado, care a fost invins de Bottas.
Asadar nu vom sti exact cum stau echipele cu viteza dar vom avea part de spectacol si de rasturnari de situatie; mai mult decat atat va fi si o cursa interesanta fiindca suntem convinsi ca multi piloti din echipe puternice vor pleca de pe pozitii codase.
Startul calificarilor:
Bineinteles aripa spate mobila este dezactivata de directorul tehnic pana cand circuitul va incepe sa se dreneze. Dar nu in curand. 18 grade Celsius, 4-5m/s viteza vantului si ploaia da semne de oprire.
Momentan s-a intarziat startul calificarilor cu 10 minute. Tensiunea se poate vedea pe chipul tuturor pilotilor: Alonso, Vettel, Massa, Hamilton, Rosberg. Picura incet si masina de siguranta iese sa faca turul de verificare. Startul s-a amanat cu inca 10 minute, deci posibil ca prima sesiune sa inceapa la 8:20.
Masina de siguranta a plecat in al doilea tur si deja circuitul pare drenat si se vede trasa. Oricum in prima parte a calificarilor vor aparea cu siguranta surprize.
A inceput iarasi sa ploua. Acesta este unul dintre lucrururile care ne irita la Formula 1. Cele mai rapide masini, cei mai buni piloti (?!) insa nu mergem pe ploaie ca facem accidente … inca 10 minute amanare la startul calificarilor.
In mai putin de doua ore vor incepe calificarile din Australia. Ploaia s-a oprit dar circuitul era inca ud si norii negrii amenintatori sunt deasupra complexului sportiv. Prognoza meteo arata ploaie si peste circa doua ora. Orisicum, cu ploaie sau fara conditiile nu vor fi cele de ieri, ci unele cu o temperatura cu circa 10 grade mai scazuta.
In acest moment la Melbourne ploua intens si vantul sufla cu putere.
Este exact de ceea ce se temea Vettel si astepta Alonso. Interesant.
mult suspans, si speram sa fie si palpitant
Hmmm, poaia spala toate depunerile de cauciuc de pe circuit, totul se reia de la zero. Atat calificari cat si cursa. Foarte interesant !
salut nu sunt in romania asa ca nu am digi am urmarit ultimi 7 ani de cand sunt plecat pe net dar nu imi mai merge digi online nu stiu dece daca ati putea sa ma ajutati si pe mine cu un site ceva unde as putea viziona f1 v-ar fi forte recunascator
am mai gasit si eu un link, sper sa te ajute
http://www.sportlemon.tv/c-10.html (poti incerca sa cauti cu google orice varianta de genul F1 Grand Prix Melbourne online).
@catalin http://www.viponlinesports.eu/sports/formula-1.html
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/7/
incredibil ce decizii tampite iau conducatorii f1… daca cade un scuipat pe pista, deja nu-i mai lasa pe circuit, incepe sa isi piarda din ce in ce mai mult farmecul acest sport.
Un al doilea gand ce mi-a venit dupa cele intamplate azi, este ca, conducatorii F1 incearca sa mascheze o posibila eroare a Pirelli in privinta pneurilor de ploaie, mie mi s-a parut ciudat comportarea lor in conditii nu foarte grave de ploaie.
http://www.viponlinesports.eu/
http://www.kakibara.com/
http://www.firstrow1.eu/
http://www.stopstream.com/
In cazul de fata gresesti M. Sint doua motive: – urmatoarele sesiuni Q2 si Q3 nu se mai puteau desfasura pana la lasarea intunericului. 2. Nu e vorba doar despre ploaie. Uita-te pe imagini – sufla un vant de te scoate pe pe circuit. E aoperita de regulament decizia comisarilor. Uita-te cati piloti in Q1 au facut cunostinta cu parapetii. Multi, prea multi. F1 e o afacere scumpa! Stii cat costa un eleron fata/spate ?
eu cred ca q1 putea incepea linistit la ora stabilita daca pneurile de ploaie erau ok. eu totusi raman cu acest semn de intrebare.
Anul trecut pilotii s-au plans de calitatea pneurilor Pirelli. Si comparand unii timpi pe circuite similare, am observat o crestere a timpilor cu minim 25% in cazul in care s-au utilizat noile pneuri Pirelli.
Ele disloca mult mai putina apa de pe circuit, pur si simplu.