Utilizarea componentelor de putere pentru fiecare pilot în parte

Mai jos gasiti numarul fiecarei componente a trenului de putere utilizate de echipe si pilotii acestora dar mai intai si definitia acestora.

Elementele motorului sunt:

ICE = Internal Combustion Engine – motorul propriu zis

TC = Turbo Charger – bateria turbo

MGU-H = Motor Generator Unit – Heat – unitatea ce foloseste caldura degajata

MGU-K = Motor Generator Unit – Kinetic – unitatea ce foloseste energia degajata la franare

ES = Bateria

CE = Sistemul electronic de control

Poza explica fluxul energiei in trenul de putere.

CE / TC / MGU-H / MGU-K / ES / CE
Mercedes / Lewis Hamilton (1 1 1 1 1 2)
Mercedes / Nico Rosberg (1 1 1 1 1 1)
Red Bull-Renault / Daniel Ricciardo (3 2 2 2 1 2)
Red Bull-Renault / Daniil Kvyat (2 1 1 1 1 2)
Williams-Mercedes / Felipe Massa (1 1 1 1 1 1)
Williams-Mercedes / Valtteri Bottas (1 1 1 1 1 1)
Ferrari / Sebastian Vettel (1 1 1 1 1 1)
Ferrari / Kimi Räikkönen (1 1 1 1 1 1)
McLaren-Honda / Fernando Alonso (2 3 3 2 2 2)
McLaren-Honda / Jenson Button (2 3 3 2 1 1)
Force India-Mercedes / Nico Hülkenberg (1 1 1 1 1 2)
Force India-Mercedes / Sergio Pérez (1 1 1 1 1 1)
Toro Rosso-Renault / Max Verstappen (2 1 2 1 2 2)
Toro Rosso-Renault / Carlos Sainz Jr. (2 2 2 1 2 2)
Lotus-Mercedes / Romain Grosjean (1 1 1 1 1 1)
Lotus-Mercedes / Pastor Maldonado (1 1 1 1 1 1)
Marussia-Ferrari / Will Stevens (2 2 2 2 1 2)
Marussia-Ferrari / Roberto Merhi (2 2 2 2 1 2)
Sauber-Ferrari / Marcus Ericsson (1 1 1 1 1 1)
Sauber-Ferrari / Felipe Nasr (1 1 1 1 1 1)

Regulile FIA:
Fiecare pilot poate folosi 4 dintre fiecare 6 componente lae trenului de putere de-a lungul unui sezon si orice combinatie a acestora poate fi utilizate oricand. Daca un pilot foloseste mai mult de 4 dintre oricare 6 elemente o penalizare pe grila de start va fi acordata la primul eveniment care urmeaza dupa fiecare abatere

Prima data cand se foloseste a cincea componenta o penalizare de 10 pozitii pe grila de start.
Prima data cand se foloseste a cincea oara oricare alta componenta o penalizare de 5 pozitii pe grila de start.
Penalitatile se reiau din nou la folosirea celei de a 6 componente si asa mai departe.
Echipele au purtat discutii prin care sa se acorde 5 unitati de putere pentru sezonul 2015, la fel ca si anul trecut.

2 comentarii

  1. Post By Ferrarif1bis

    Super articol.bravo baieti!

  2. Post By daniel

    Richi dupa trei curse a folosit 3 motoare?
    Wow. Pai ia sa am grija de motoralul meu de 1,6l 16V sa nu dea chix! :))

Comments are closed.