Vettel câştigă în Singapore după o cursă plină de evenimente

Hamilton s-a oprit in turul 23 fiindca a avut o cedare a cutiei de viteze si Vettel a preluat conducerea fiind urmat de Button care vine dupa el.

Narain greseala si intra masina de siguranta, Webber tocmai a intrat la boxe si ar putea beneficia de acest lucru. Maldonado care de abea oprise a oprit din nou si a pus pneurile usoare si sigur are in plan sa nu mai opreasca deloc pana la sfarsitul cursei. Dar Maldonado a abandonat si merge pe acelasi linie dupa victoria din Barcleona, de cand nu a castigat nici un punct.

Schumacher intra in Vergne si abandon pentru ambii piloti. Greseala Michael. Al 7-lea abandon al lui Schumacher in 14 curse, doua din vina lui. Brawn Ross  tipat la el prin radio „de ce asta, de ce asta?”. Credem ca s-a decis viitorul lui Michael la Mercedes si in aceasta cursa. Pacat!!!

Senna abandon din cauza masinii in ultimele 2 minute ale cursei fiind pe pozitia a 12-a.

Vettel a facut o mare cursa si si-a aratat clasa si a trecut un test de maturitate important. Ce o fi in mintea lui Hamilton?

Mai jos clasamentului cursei din Singapore din care s-a parcurs 299km in loc de cei 309km deoarece s-a ajuns la cele doua ore maxime permise pentru desfasurarea unei curse:

 

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 59 Winner 3 25
2 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 59 +8.9 secs 4 18
3 5 Fernando Alonso Ferrari 59 +15.2 secs 5 15
4 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 59 +19.0 secs 6 12
5 8 Nico Rosberg Mercedes 59 +34.7 secs 10 10
6 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 59 +35.7 secs 12 8
7 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 59 +36.6 secs 8 6
8 6 Felipe Massa Ferrari 59 +42.8 secs 13 4
9 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 59 +45.8 secs 15 2
10 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 59 +47.1 secs 7 1
11 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 59 +50.6 secs 14
12 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 59 +91.9 secs 20
13 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 59 +97.1 secs 17
14 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 59 +99.4 secs 11
15 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 59 +107.9 secs 19
16 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 59 +132.8 secs 21
17 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 58 +1 Lap 24
18 19 Bruno Senna Williams-Renault 57 +2 Lap 22
19 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 57 +2 Lap 18
Ret 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 38 +21 Laps 16
Ret 7 Michael Schumacher Mercedes 38 +21 Laps 9
Ret 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 36 +23 Laps 2
Ret 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 30 +29 Laps 23
Ret 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 22 +37 Laps 1

 

 

 

6 comentarii

  1. Pacat de ce i s-a intamplat lui Hamilton…si rusine sa ii fie lui Schumi :))

  2. KIMI VA FII ACOLO IN CONTINUARE………………!!!!!! SURPRIZA CAMPIONATULUI 2012!!!!!!!!!!!!!

  3. Surpriza vine din partea lui Paul di Resta :)

  4. O alta cursa de siguranta din partea lui Alonso in care a maximizat punctele.
    Din punctul meu de vedere castigator nemeritat Vettel, pacat de Hamilton.
    Inca o cursa in care un McLaren-Mercedes se defecteaza.
    O mica corectura Narain Karthikeyan a fost cel care a intrat in parapet si a abandonat si nu Pedro de la Rosa care a terminat cursa pe locul 17. Vina din cate am vazut nu a fost a lui ci nu i-au mai functionat frinele.
    Am vazut o cursa destul de anosta cu putine depasiri si schimbari de situatie.
    Pacat de cei care au abandonat din cauza fierului de sub ei si nu din vina lor. Nici eu nu am inteles ce a fost in capul lui Schumi. Uluitor cum poate gresi ca un incepator la experienta lui!

    1. Post By F1 Manager

      Asa este, multumim.

  5. O alta chestie interesanta este ca dupa primul schimb de pneuri dintre primii 6 cel mai rapid a fost Alonso. A recuperat cca 6 secunde fata de Vettel. Daca nu intervenea de doua ori safety carul clasamentul final al primilor trei putea sa fie diferit.
    Nu am inteles de ce a durat atat de mult sa indeparteze masina lui Karthikeyan. Nu am vazut sa fie atat de multe resturi in urma contactului pe pista.
    Pacat, cu tragerea de timp au luat o buna parte din charmul concursului.

    PS: si pentru ca am spus de cursa de siguranta a lui Alonso, in momentul in care i s-a spus lui Paul di Resta ca masina lui Alonso are cauciucuri cu 4 ture mai in varsta decit masina lui si Paul a inceput sa mareasca ritmul, Alonso a calcat si el acceleratia si l-a lasat in urma (pana la final cu cca 4 secunde). Asta inseamna ca Alonso nu a utilizat la maxim posibilitatile oferite de cauciucuri/masina si s-a multumit cu locul pe care era.
    Si de asta va fi greu de batut in clasamentul final pana la sfarsitul sezonului.

Comments are closed.