Vinerea în Mexic

Prima sesiune de antrenamente a consacrat echipa Mercedes ca mare favorita pe circuitul din Mexic.

Lewis Hamiltona a stabilit in aceasta sesiune cu pneurile medii puse pe monopost timpul de 1:20.914. Vettel a venit l doar 0,079 secunde insa timpul stabilit de german a fost obtinut pe pneurile de compozitie usoara.

Kimi nu a fost nici el departe la 0,158s de Lewis tot pe pneurile usoare, in timp ce Sergio Perez si Nico Hulkenberg au ocupat locurile 4 si 5 avand monoposturile incaltate cu pneurile superusoare.

Pe locul 6 a fost Bottas in timp ce conducatorul clasamentului general, Nico Rosberg s-a plasat doar pe locul 7 la peste 7 zecimi de secunda in spatele colegului sau.

Clasare Pilot Echipa Motor Tururi Timp Diferenta Interval
1  Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 34 1’20.914
2  Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 23 1’20.993 0.079 0.079
3  Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 19 1’21.072 0.158 0.079
4  Sergio Perez Force India Mercedes 23 1’21.200 0.286 0.128
5  Nico Hulkenberg Force India Mercedes 23 1’21.409 0.495 0.209
6  Valtteri Bottas Williams Mercedes 34 1’21.447 0.533 0.038
7  Nico Rosberg Mercedes Mercedes 32 1’21.673 0.759 0.226
8  Daniel Ricciardo Red Bull TAG 27 1’21.727 0.813 0.054
9  Felipe Massa Williams Mercedes 31 1’21.836 0.922 0.109
10  Daniil Kvyat Toro Rosso Ferrari 29 1’22.215 1.301 0.379
11  Romain Grosjean Haas Ferrari 21 1’22.500 1.586 0.285
12  Carlos Sainz Jr. Toro Rosso Ferrari 32 1’22.563 1.649 0.063
13  Marcus Ericsson Sauber Ferrari 17 1’22.723 1.809 0.160
14  Max Verstappen Red Bull TAG 10 1’22.877 1.963 0.154
15  Esteban Gutierrez Haas Ferrari 23 1’22.910 1.996 0.033
16  Fernando Alonso McLaren Honda 25 1’23.089 2.175 0.179
17  Felipe Nasr Sauber Ferrari 12 1’23.089 2.175 0.000
18  Jenson Button McLaren Honda 24 1’23.342 2.428 0.253
19  Kevin Magnussen Renault Renault 32 1’23.556 2.642 0.214
20  Esteban Ocon Manor Mercedes 30 1’24.083 3.169 0.527
21  Jolyon Palmer Renault Renault 35 1’24.097 3.183 0.014
22  Pascal Wehrlein Manor Mercedes 28 1’24.350 3.436 0.253

st-w

A doua sesiune de antrenamente l-a gasit pe prima pozitie pe Sebastian Vettel, pilotul Ferrari stabilind timpul de 1:19.790 si fiind mai rapid decat Lewis Hamilton cu doar 0,004s.

In timpul unui tur Vettel l-a facut pe Alonso idiot fiindca acesta se pare ca nu s-a dat la o parte din calea sa si germanul a fost nevoit sa iasa de pe pista.

Clasare Pilot Echipa Motor Tururi Timp Diferenta Interval
1  Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 47 1’19.790
2  Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 37 1’19.794 0.004 0.004
3  Nico Rosberg Mercedes Mercedes 46 1’20.225 0.435 0.431
4  Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari 37 1’20.259 0.469 0.034
5  Daniel Ricciardo Red Bull TAG 43 1’20.448 0.658 0.189
6  Nico Hulkenberg Force India Mercedes 43 1’20.574 0.784 0.126
7  Max Verstappen Red Bull TAG 42 1’20.619 0.829 0.045
8  Valtteri Bottas Williams Mercedes 41 1’20.629 0.839 0.010
9  Carlos Sainz Jr. Toro Rosso Ferrari 46 1’20.974 1.184 0.345
10  Fernando Alonso McLaren Honda 25 1’21.003 1.213 0.029
11  Daniil Kvyat Toro Rosso Ferrari 39 1’21.193 1.403 0.190
12  Jenson Button McLaren Honda 39 1’21.198 1.408 0.005
13  Felipe Massa Williams Mercedes 45 1’21.326 1.536 0.128
14  Kevin Magnussen Renault Renault 39 1’21.442 1.652 0.116
15  Sergio Perez Force India Mercedes 41 1’21.579 1.789 0.137
16  Jolyon Palmer Renault Renault 44 1’21.785 1.995 0.206
17  Pascal Wehrlein Manor Mercedes 42 1’21.980 2.190 0.195
18  Marcus Ericsson Sauber Ferrari 42 1’21.997 2.207 0.017
19  Felipe Nasr Sauber Ferrari 43 1’22.037 2.247 0.040
20  Romain Grosjean Haas Ferrari 14 1’22.105 2.315 0.068
21  Esteban Ocon Manor Mercedes 44 1’22.298 2.508 0.193
22  Esteban Gutierrez Haas Ferrari 33 1’22.408 2.618 0.110

Un comentariu

  1. Nico a obtinut cel mai bun timp tot cu pneuri medium. E interesant ca cei de la Merc au insistat in primele antrenamente pe medium pentru ca Lewis are 3 seturi iar Nico 4 seturi. Si altii au facut insa la fel si cam tot atatea seturi au la dispozitie.
    Max a parcurs doar ture pentru ca a avut o problema la frana de pe spate. A cam luat foc!

Comments are closed.