Circuitul Interlagos, din orașul brazilian São Paulo, este recunoscut pentru cursele extrem de disputate pe care le găzduiește. Turul are doar 4,309km lungime, ceea ce îl face să fie unul dintre cele mai scurte din sezon, doar Monaco și Mexic fiind mai scurte. De asemenea se aleargă în sens antiorar și este situat pe mai multe coline, ceea ce îi conferă un caracter unic. Piloții se confruntă cu o secțiune care coboară abrupt după primul viraj, urmată de o urcare lungă cu câteva viraje, iar apoi o linie dreaptă lungă până la sosire. Pista are 15 viraje – cinci la dreapta și nouă la stânga – cu câteva schimbări de direcție. Interlagos are câte puțin din fiecare, viraje de viteze medii și mici, iar mașinile rulează cu un nivel destul de mare al apăsării aerodinamice. Forțele care acționează asupra pneurilor sunt relativ echilibrate între cele laterale și cele longitudinale. Astfaltul are un nivel ridicat de abrazivitate: tipic circuitelor permanente și cu o lungă istorie în spate. Degradarea este mai mult termică, astfel că C2, C3 și C4 au fost compozițiile selectate pentru acest weekend. O strategie cu două opriri este cea mai probabilă, una singură necesitând un management al pneurilor extins, ceea ce ar afecta ritmul de cursă.
Safety car-ul apare adesea în timpul grand prix-ului, introducând o altă variabilă cheie, și am văzut de asemenea că adeseori condițiile meteo pot varia destul de rapid și de mult în această perioadă a anului. Interlagos va găzdui de asemenea și ultima rundă de sprint a sezonului, oferind piloților și echipelor o nouă șansă de a urmări comportamentul pneurilor în long-run-uri. Cursele de Sprint au fost introduse în 2021, Interlagos fiind mereu una dintre ele – un semn clar că această pistă oferă mereu curse strânse potrivite formatului Sprint.”