Cea mai mare modificare a circuitului a avut loc in sicana ce urmeaza dupa iesirea din tunel. La o masuratoare efectuata cu laser s-a constatat o diferenta de nivel pe portiunea de franare de pana la 20cm. Aceasta zona s-a nivelat si in plus bariera lovita anul trecut de Rosberg si Perez a fost mutata cu 14,6 metri mai in spate.
Alta modificare importanta a avut loc la iesirea de la boxe, care a fost largita si unghiul de intrare s-a deschis prin taierea catorva copaci astfel incat reintrarea pe circuit a pilotilor care au trecut pe la boxe sa fie la o viteza mai mare decat in trecut.
Alta modificare a constat in inlocuirea barierelor de protectie din cauciucuri cu bariere TecPro in sectiunile St. Devote si Swimming Pool.
„Siguranta este o preocupare neincetata pentru organizatorii Marelui Premiu de la Monaco, numeroasele masuri implementate au ca tel siguranta pilotilor si a spectatorilor si arata o continua vointa de a moderniza ciruitul” au declarat reprezentantii Clubului Automobilistic din Monaco.