Sunt ceva vesti bune din Franta, si nu trebuie sa ne lasam privirea doar asupra distantei dintre Mercedes si Ferrari care creste, creste, creste si pare ca nu se mai opreste.
Cea mai buna veste consideram ca vine de la eneglezii de la McLaren. Acestia au reusit in calificarile de ieri sa obtina pozitiile V si VI pe grila de start. Lando Norris la mai putin de o sutime in spatele lui Max Verstapen. Ambele echipe insa au un ritm mai bun in cursa decat in calificari asa ca ramane de vazut daca Sainz si Norris il pot ataca pe olandez si daca pot sta in fata lui Pierre Gasly.
Renault a anuntat ca vine cu un motor ce contine inovatii, insa distanta lui Riccciardo fata de Hamilton in calificari a fost de peste 1,5 secunde. Cam mult. Prea mult. Vedem insa ce poate face astazi in cursa australianul si colegul sau de echipa care piloteaza cu configuratia veche a motorului si vom putea observa castigul real inregistrat de Renault.
Din nou pneurile. Ieri in calificari au fost 56 grade la nivelul pistei si cei care vor folosi pneurile de compozitie usoara in prima parte adica Gasly si Giovinazzi vor trebuii sa intre la boxe destul de rapid, nu mai tarziu de turul 12. Ceilalti din primii 8 vor pleca pe pneurile medii si vor opta apoi pentru pneurile de compozitie tare, facand o singura oprire la boxe.
Startul de anul trecut a cauzat ceva haos pe circuit si este de asteptat ca acelasi lucru sa se intample si in acest an, mai ales ca din spate pleaca si niste masinii cu mai multe putere decat cele din fata. Ne referim la Vettel dar si la Kvyat, Raikkonen si alti bataiosi care stiu ca la start se poate castiga o pozitie sau doua cel mai usor. Cum la fel se poate si pierde. Pana acum Bottas a avut mai mereu starturi mai slabe ca si Hamilton. Poate azi va fi altfel.
Sosire. Greu de imaginat o cursa mai plictisitoare decat cea de astazi.
Lewis Hamilton si Mercedes reusesc dubla din nou. Pentru a VII-a oara in acest an. Ferrari pe ultimul loc pe podium prin Charles Leclerc.
Locul | Pilotul | Echipa | Echipa | Distanta |
---|---|---|---|---|
1 | |
![]() |
Mercedes | |
2 | |
![]() |
Mercedes | 18.056 |
3 | |
![]() |
Ferrari | 18.985 |
4 | |
![]() |
Red Bull | 34.905 |
5 | |
![]() |
Ferrari | 1’02.796 |
6 | |
![]() |
McLaren | 1’35.462 |
7 | |
![]() |
Renault | 1 Lap |
8 | |
![]() |
Alfa Romeo | 1 Lap |
9 | |
![]() |
Renault | 1 Lap |
10 | |
![]() |
McLaren | 1 Lap |
11 | |
![]() |
Red Bull | 1 Lap |
12 | |
![]() |
Racing Point | 1 Lap |
13 | |
![]() |
Racing Point | 1 Lap |
14 | |
![]() |
Toro Rosso | 1 Lap |
15 | |
![]() |
Toro Rosso | 1 Lap |
16 | |
![]() |
Alfa Romeo | 1 Lap |
17 | |
![]() |
Haas | 1 Lap |
18 | |
![]() |
Williams | 2 Laps |
19 | |
![]() |
Williams | 2 Laps |
|
![]() |
Haas |
Plictisitoare si … nu.
Totusi pentru locurile 7-10 a fost ceva spectacol pe final.
Lewis … incerdibil. Cu pneuri hard uzate abia a fost batut la cel mai rapid tur de Seb … care era cu soft noi.
” Greu de imaginat o cursa mai plictisitoare decat cea de astazi.”
Zise vulpea care il voia pe Vettel pe locul unu :P
C-asa-i in tenis, daca nu-i Vettel, nu e nimic!
Am dormit trei sferturi din cursa. Altceva nu mai am de spus.
@ Ioan,
tu esti etalonul fanilor F1
Dooooorrmiii!