Cursa MP din Montreal, Canada

Cateva intrebari despre cursa de astazi, cursa MP din Montreal, Canada.

Ce va reusi sa faca Daniel Ricciardo plecand de pe cea mai buna pozitie pe care echipa Renault a fost in ultimii 9 ani? Vorbind realist mai bine de o clasare pe locurile 5 sau 6 pare improbabila si aceste pozitii par foarte ambitioase.  Tinand insa cont de ce piloti si ce masini de afla in spatele sau am spune ca ca locul 7 sau 8 este cel mai probabil de obtinut. Dar interventia destul de probabila a masinii de siguranta pe circuit, gestionarea mai buna a pneurilor si talentul australianului il pot impinge si mai sus de atat.

Va reusi Ferrari sa castige prima cursa din acest an? Vineri la simularea conditilor din cursa, Mercedes au stat mult mai bine si ii consideram avantajati. Dar viteza pe linia dreapta este totusi aici un privilegiu Ferrari si daca startul este unul reusit pentru pilotii echipei italiene si daca nu fac greseli de strategie, si daca si daca … indraznim sa speram la prima lor victorie.

Max Verstapen ce strategie va utiliza si cate pozitii va putea urca? Aceasi intrebare si pentru Valtteri Bottas. In lupta dintre cei doi dam castig de cauza finlandezului, desi olandezul are avantajul faptului ca isi va putea alege penurile cu care va pleca in cursa.

Pilotii McLaren – desi unul dintre ei penalizat – sunt si ei o surpriza placuta care poate condimenta cursa alaturi de pilotii Toro Rosso.

Desigur ca strategia va juca si ea un rol important. Cei care trebuie sa plece pe pneurile soft din primii 10, asa cum este cazul si al lui Ricciardo va trebui sa intre la boxe cel mai tarziu pana in jurul turului 10. Pirelli spune ca softurile tin maxim 5-8 ture.

Cele mai rapide strategii sunt cele de mai jos conform Pirelli. Pe hartie. Ma rog, pe calcultaro de fapt.

 

Grila de start dupa penalizarile primite de Carlos Sainz de 3 pozitii pentru impiedicarea lui Albon in sesiunea a doua a calificarilor si plecarea lui Maganussen de pe lina boxelor arata asa cum o puteti vedea mai jos.

1) Sebastian Vettel, Ferrari
2) Lewis Hamilton, Mercedes
3) Charles Leclerc, Ferrari
4) Daniel Ricciardo, Renault
5) Pierre Gasly, Red Bull
6) Valtteri Bottas, Mercedes
7) Nico Hulkenberg, Renault
8) Lando Norris, McLaren
9) Max Verstappen, Red Bull
10) Daniil Kvyat, Toro Rosso
11) Carlos Sainz, McLaren
12) Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo
13) Alex Albon, Toro Rosso
14) Romain Grosjean, Haas
15) Sergio Perez, Racing Point
16) Kimi Raikkonen, Alfa Romeo
17) Lance Stroll, Racing Point
18) George Russell, Williams
19) Robert Kubica, Williams
20) Kevin Magnussen, Haas – de la boxe

 

5 comentarii

  1. Reply Post By daniel

    Lewis spunea ieri de o singura oprire la boxe. Deci Merc va utiliza soft si hard.
    Cu hard 62 de ture e cam multisor.
    Dar …. vom vedea …

  2. Reply Post By Ioan

    Vettel de data asta nu merita penalizarea. Nedreapta zic eu … viața pe alocuri.

  3. Reply Post By victor L

    Sigur, Vettel e total nevinovat: dupa ce intri in boschetii de pe marginea pistei, urmaritorul trebuie sa-ti faca loc pe pista ca sa iesi tot primul.
    Ce „nedrteapta” e viata cu berbeciil!
    Probabil ca Hamilton e un nesimtit: cind a vazut ca Vettel a iesit de pe pista trebuia sa fineze si sa-l astepte sa revina.
    Daaaa!

  4. Reply Post By daniel

    Pai daca Lewis nu frana iesea un accident de toata „frumusetea”.
    Nu inteleg de ce era asa de ofuscat Vettel.
    Ce tie nu-ti place nici altuia nu face!
    E un regulament in vigoare. Pe care ar trebui sa-l stie toti pilotii.
    Mai mult pe reluare din onboard al lui Seb se vede cum se uita in oglinda sa vada unde e Lewis.
    Deci intentie clara de a-l bloca pe britanic.
    Ca sa nu mai spun de faptul ca nu a dus monopostul in parc cum era normal. Plus schimbarea placutelor cu nr1 si 2 din parc.
    Comportament grobian al unui campion ….

  5. Reply Post By Ioan

    Sunteți putini cam răutăcioși domnilor.

    6 opinii mai jos de la oameni care au fost pe pista și știu ce înseamnă pilotaj.

    https://f1i.com/news/344085-overwhelming-consensus-from-racers-on-vettel-penalty.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.