Marele Premiu al Chinei va avea in acest an doua zone DRS (in care poate fi activata aripa spate mobila) si acestea vor avea doua puncte de detectie separate, la fel cum a avut si circuitul malaezian pe care s-a desfasurat precedenta cursa.
In precedentele doua sezoane circuitul chinez a avut doar o singura zona in care se putea folosi aripa spate mobila. Prima zona DRS este si cea de anul trecut si este pe cea mai lunga linie dreapta a circuitului si incepe cu 752 metri inainte de virajul cu numarul 14, punctul de detectie fiind inainte de virajul cu numarul 12.
A doua zona DRS este pe linia de start-sosire cu punctul de detectie situat inainte de ultimul viraj (16) si activarea incepe la 98 de metri dupa acest viraj.
Cei care stabilesc zonele DRS parca ar fi din frumoasa si fascinanta noastra patrie. Adica linia dreapta dintre curba nr.13 si nr.14 are in total o lungime de 1170 m dar activarea DRS se poate face doar cu 752 metri inainte de virajul cu numarul 14! Adica 400 metri mergi in spatele celui pe care vrei sa-l depasesti ? Unde este logica aici ?
F1 Webber explains the Shanghai track – China / http://www.youtube.com/watch?v=Od7TlwuDeWo