Consultantul tehnic al Autosport, Gary Anderson a spus ca schimbarile facute de Ferrari ii pot aduce un castig destul de important.
„Au plasat tevile de evacuare pe partile laterale intr-o pozitie mai normala. Nu obtin un beneficiu major dar cu siguranta nu au parte nici de o pierdere din aceasta miscare si pentru o masina cu probleme asa cum este Ferrari 2012, cred ca este cel mai bun loc unde se poate munci pentru a imbunatatii masina” a declarat Anderson.
El a adaugat: „pentru ca prin locul pe unde se intampla evacuarea gazelor arse, era si iesirea radiatorului si astfel au trebuit sa faca un mic compromis. In continuare au o iesire a radiatorului in noua schema, dar este mult mai ingusta. Cred ca au facut un compromis rezonabil tinand cont de dezvoltarea actuala a masinii. Pot folosi acest sistem in continuare si pot in faza a doua sa scape de tot de radiator.”
„Este foarte dificil sa cuantifici in termeni de timp pe tur casitgat, dar cred ca cu vechea evacuare au pierdut multa apasare aerodinamica. Nu este normal ca sa incarci masina cu aerul eliminat de radiator care este unul eliminat cu o viteza mica intr-o zona unde vrei si ai nevoie de o viteza mare de circulatie a aerului” a mai spus Anderson, incheind cu estimarea ca: „virtual putem vorbi de un castig de doua, trei zecimi pe tur.”