Davide Rigon unul din pilotii academiei Ferrari a facut un test cu masina Ferrari saptamana trecuta. Testul a fost facut pe o linie dreapta.
Nikolas Tombazis, seful pe aerodinamica al echipei Ferrari a confirmat acest test si a declarat: „cand ai probleme cu corelarea datelor din tunelul de vant si cele de pe pista, cel mai bun lucru de facut este sa verifici aceste neconcordante pe o pista, lucru pe care l-am facut saptamana trecuta. Am primit niste raspunsuri foarte interesante si am invatat care sunt tendintele de a functiona pentru unele dintre noile componente si am observat ceea ce era gresit; astfel ca acum am facut pasi ca sa receuperam aceste deficiente.”
Ferrari a adus in ultimele 4 curse componente noi pa masina care nu au functionat si mai mult decat atat au avut chiar un efect negativ asupra performantelor masinii. Echipa a decis sa isi imbunataeasca tunelul de vant si sa foloseasca intre timp tunelul companiei TMG din Cologna unde a fost sediul echipei de Formula 1 Toyota.
Magazinul italian Autosprint a aflat ca componente noi vor fi aduse in fiecare cursa din cele 4 ramase de disputat in 2012 si acestea vor sosi incepand chiar cu Marele Premiu al Indiei. In ciuda grijilor ca noile componente nu vor trece de vama foarte strica a Indiei, aceste componente au fost trimite direct din Italia si echipa spera sa nu intampine probleme majore.
Noile componente testate de Rigon in 18 Octombrie la Idiada, Spania, includ o aripa spate diferita, sistemul de franare diferit, diferite modele de evacuare, modificari in interior ale nasului masinii. Toate aceste componente au fost verificate si in tunelul Toyota.
Iar au diferente mari intre comportamentul din tunelul de vant si cel de pe circuit ? Pentru Ferrari ar trebui un concurs de F1 care sa se desfasoare doar in tunelul de vant. Poate acolo ar avea cea mai buna masina.
Aceeasi problema o au de doi ani si tot nu au reusit sa o rezolve !