Ferrari caută forța de apăsare la viteza maximă

Ferrari va sacrifica unele dintre avantajele de viteză în căutarea unei forțe mai mari de apăsare la sol, pe măsură ce filozofia aerodinamică a mașinilor de Formula 1 evoluează.

După cum era de așteptat, Ferrari a făcut eforturi în timpul Marelui Premiu al Franței, din weekend, iar pentru rivalul principal, Mercedes, nu a fost nicio problemă, menținându-și startul de 100% câștigător al sezonului.

Ferrari a venit cu mai multe upgrade-uri pe circuitul Paul Ricard și a perseverat cu o aripă față actualizată, aripă spate și discuri de frânare, atât în calificare cât și în cursă, dar a renunțat la noua podea încă de vineri. Echipa nu se aștepta ca noile piese să-i schimbe performanțele, dar speră că ele vor fi cheia pentru stabilirea direcției de dezvoltare a mașinii în următoarele luni.

Întrebat încotro se îndreaptă Ferrari la capitolul dezvoltare, directorul echipei, Mattia Binotto, a explicat: „Cred că, în cele din urmă, vrem mai multă forță de apăsare, în detrimentul vitezei”.

”Aceasta este direcția spre care mergem. Am văzut în calificarea de la Paul Ricard cât de greu e să facem pneurile să funcționeze. Așa că acum ne concentrăm pe asta”, a adăugat el.

Ferrari a beneficiat de un avantaj remarcabil de mare viteză, față de rivalul său, Mercedes, în acest sezon, avantaj atribuit motorului superior, precum și filosofiei mașinii.