„Este clar ca Shanghai este un alt circuit diferit (fata de primele doua n.t.), loc in care noi trebuie sa aducem noi imbunatatiri masinii si sa obtinem maxim din ceea ce noi deja avem pe masina astfel sa putem maximiza intregul pachet” a declarat Stefano Domenicalli directorul ecipei Ferrari pentru site-ul echipei.
El a continuat spunand ca: „ideal ar fi ca sa ne aflam pe pista imediat si sa recuperam tot ce am pierdut in Malaezia. Din nefericire este o pauza inainte, pauza pe care trebuie sa o folosim ca sa punem totul in ordine si sa ne concentram fiindca nu mai putem pierde puncte si in China. Cel mai important lucru este sa intelegem adevarata performanta a masinii. Acum ea este una pozitiva evident dar trebuie sa continuam sa facem pasi inainte. Este important sa intelegem si pneurile pentru ca ele vor fi tema acestui an.”
„Vor fi multe curse ca aceasta din Malaezia unde vom avea o imagine distorsionata cu cine va obtine punctele importante. Speram ca acest lucru sa se intample altor echipe pentru ca vazand situatia de la unele dintre ele este evident ca exista o tensiune foarte mare in cadrul lor. Nu vreau insa sa vorbesc prea mult despre altii. Vreau sa raman concentrat pe echipa noastra si daca altii vor avea probleme va trebuii sa profitam de pe urma lor” a mai spus italianul.
In inchiere a declarat: „cred ca am fi putut face foarte multe in Malaezia si cu siguranta ne-am fi atins scopurile. Dar este un maraton in fata noastra si ceea ce este important este sa intoarcem pagina si sa uitam Malaezia. Este un campionat lung in fata si trebuie sa ne pastram capul pe umeri.
Ferrari ar avea nevoie de o clasare la sfarsitul cursei din China pe podium cu ambii pilot (ordinea pilotilor nu conteaza dar ar fi de preferat ca unul sa castige cursa). Daca s-ar intimpla asta, le-ar da foarte multe batai de cap contracandidatilor.