FIA a publicat noul regulament tehnic pentru seznul 2013 si in acesta este precizat ca sistemul brevetat de Mercedes in acest an si care consta in folosirea aripii spate mobile pentru a trimite jetul de aer pe sub masina si a creste viteza si apasarea este interzis.
In articolul 3.18 se mentioneaza: „DRS nu poate fi folosit sa schimbe geometria oricarui tub, nici direct si nici indirect, nimic altceva decat sa schimbe directia dintre sectiunile adiacente permise la articolul 3.10.2”.
Un concept nou adus de Lotus ce va fi folosit pentru cursa din Japonia nu va fi insa interzis anul viitor pentru ca acesta nu implica DRS si nu necesita folosirea nici unui tub. Sistemul Lotus este complet pasiv si blocheaza aripa spate la o viteza mare, fara insa a fi activat DRS si astfel da un avantaj pentru cea mai mare parte a turului.
De asemenea FIA a interzis nasurile tesite de anul viitor. Echipele vor fi nevoite sa coboare intr-un anumit arc de cers nasul masinii lor si nu asa brusc cum au facut pentru 2012.