Federatia Internationala de Automobilism a comunicat echipei Red Bull ca trebuie sa schimbe maparea motorului incepand cu cursa din Ungaria.
Red Bull se pare ca va fi nevoita sa renunţe la setarea agresiva prin care cuplul avea o valoare mult mai scazuta decat in mod obisnuit la turatii medii, inginerie prin care echipa transmitea gazele evacuate spre eleronul spate si reusea astfel să creeze un beneficiu aerodinamic – lucru interzis de regulament – ce ii ajuta printr-o apasare aerodinamica mai buna si in acelasi timp se elimina derapajul rotilor, acel moment in care rotile merg in gol fara a pleca de pe loc sau in virajele lente ii ajuta sa nu mai derapezi si sa piarda spatele masinii.
Potrivit Autosport cuplul va putea avea o variatie de maxim 2% asa cum au avut cei de la Red Bull si la Silverstone. In Germania cei de la Red Bull se spune ca au folosit o variatie de pana la 30%. Regulamentul preciza ca nu e voie sa ai castiga aerodinamic din setarea motorului, dar nu preciza si procentul de abatere. Se asteapta ca azi FIA sa stabileasca acest procent si sa il comunice.
Actualizare: FIA a stabilit ca variatia maxima sa fie de 2% plus, minus.
KIMI CHAMPION……….!!!!!
kimi si S.Vettel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vettel din campion a ajuns trisor.
Nu el e trisor.
A cata oara,anul acesta, cei de la Red Bull sint prinsi cu modificari interzise de regulament. De ce oare ? Si de ce numai ei ?