Helmut Marko crede că este bine că Formula 1 atrage din ce în ce mai mulți spectatori și că popularitatea sportului cu motor este în creștere, mai ales în Statele Unite. Acest lucru se datorează în mare parte documentarului Netflix ”Drive to Survive”, dar consilierul Red Bull Racing critică tocmai acest fapt.
”Drive to Survive” are și susținători și detractori. Realizatorii documentarului sunt adesea acuzați că nu au prezentat o imagine realistă a modului în care sunt sau s-au întâmplat lucrurile în sportul cu mtoro. De altfel, a fost unul dintre motivele pentru care Max Verstappen a refuzat să ia parte la acest serial. Într-un interviu pentru German Motorsport-Magazin.com, Marko a comentat: „Unii s-ar putea să fi urmărit documentarul Netflix, care nu are nimic de-a face cu realitatea”. Cu toate acestea, vede și o parte bună. ”A stârnit un mare interes pentru Formula 1 în Statele Unite. ”Dar interesul este cel care prevalează – și atâta timp cât oamenii vor să afle mai multe, de ce nu ar trebui să li se prezinte?”, a apreciat Marko.
Mai mulți fani înseamnă mai mulți bani
În cele din urmă, Red Bull beneficiază și de mai multă atenție internațională. Cu cât există mai mulți fani ai Formulei 1, cu atât mai multe companii sunt interesate de sponsorizare și cu atât mai mulți bani aduc aceste oferte de sponsorizare. Totuși, subliniază Marko, este important ca fanii să cunoască Formula 1 nu din povești care nu s-au înâmplat niciodată.