O nouă victorie pentru Max Verstappen, a 16-a a sezonului, un alt record pentru cele mai multe victorii într-un sezon. A fost cea de-a 51-a victorie din cariera pilotului olandez, el egalându-l astfel pe Alain Prost pe locul patru în clasamentul celor mai de succes piloți din Formula 1. Cei trei piloți din fața sa sunt Sebastian Vettel (53), Michael Schumacher (91) și Lewis Hamilton (103).
Ca de fiecare dată de când Formula 1 a revenit în Mexic, atmosfera la această cursă a fost uimitoare, în ciuda retragerii premature a favoritului publicului, Sergio Perez. Pe frontul pneurilor, am văzut cum evoluția pistei și temperaturile mai ridicate au făcut ca C4 să devină compoziția cea mai eficientă. A fost evident în mod special după restart când cei care au făcut o alegere mai agresivă echipându-se cu medium, au putut scoate maxim din ea și au putut să atace, fără ca timpii pe tur să scadă spre final, așa cum a fost spre exemplu cazul lui Hamilton sau Norris. Superioritatea lui Verstappen a făcut ca el să poată alege orice și-ar fi dorit în privința opririlor, iar apariția Safety-car-ului l-a ajutat să oprească a doua oară fără a pierde poziții, având în vedere că rivalii săi opriseră deja conform planificărilor. Așa cum se întâmplă adesea piloților din top, nororcul pare să fi fost încă odată de partea sa.”
Marea majoritate a piloților au preferat să ia startul pe Medium, singura excepție fiind Lance Stroll și Nico Hulkenberg, care au pornit pe Hard de pe linia boxelor alături de coechipierii lor Fernando Alonso și Kevin Magnussen. Așa cum era de așteptat, cea mai rapidă strategie a fost cu două opriri, cu Medium și Hard. Doi piloți au încercat să meargă toată cursa cu doar o singură oprire: Charles Leclerc, care și-a extins primul stint până în turul 23 înainte de a rula restul de 33 de tururi pe un set de Hard, și Daniel Ricciardo, care în turul 47, a abandonat încercarea de a ajunge la sosire pe Hard, schimbând pe soft în ultimele tururi. Coechipierul său de la Alpha Tauri, Yuki Tsunoda a făcut la fel, oprind a treia oară în penultinul tur, urmărind și reulind să obșină punctul bonus aferent celui mai rapid tur.
Marele Premiu al Sao Paulo va avea loc între 3 și 5 noiembrie pe faimosul circuit de la Interlagos. Acolo echipele vor avea la dispoziție următoarele compoziții: C2 ca P Zero Alb hard, C3 ca P Zero Galben Medium și C4 ca P Zero Roșu soft. Marele Premiu de la Sao Paulo are loc între 3 și 5 noiembrie pe celebrul circuit Interlagos. Acolo, echipele vor avea de ales între următoarele compoziții: C2 ca P Zero White hard, C3 ca P Zero Yellow medium și C4 ca P Zero Red soft. Weekend-ul brazilian este, de asemenea, ultimul din sezon desfășurat în format Sprint, calificările pentru cursă având loc vineri după-amiază, iar sâmbătă fiind dedicate în întregime Shootout-ului și Sprint-ulu