Max Verstappen și-a asigurat cea de-a 15-a victorie din acest sezon, egalând astfel propriul record de anul trecut. A fost de altfel și cea de-a 50-a victorie din carieră a triplului campion mondial, iar acum el chiar a trebuit să se întrebuințeze pentru a ajunge pe prima poziție după ce a pornit de pe locul șase. Odată ce a preluat conducerea după ce l-a depășit pe Lando Norris, Max a trebuit să se păstreze la distanță de Lewis Hamilton care, în ultimul stint a utilizat avantajul oferit de compoziția mai moale pentru a se apropia de lider, deși nu a avut niciodată șansa de a încerca o depășire. Pe podium au încheiat astfel doi britanici, pilotul Mercedes fiind clasat în fața celui de la McLaren.
Hamilton and Leclerc au fost descalificati din MP al SUA datorita faptului ca dupa cursa, fiindca circuitul are multe denivelari masinile lor nu au mai respectat criteriile impuse de FIA in ceea ce priveste distantele intre diferite parti ale monopostului.
Pe unul dintre cele mai dificile circuite ale sezonului, am fost martorii unei curse extrem de disputate, cu dueluri interesante atât pe pistă, cât și între strategii. În privința strategiei, modul cum s-a desfășurat cursa a confirmat că varianta cu două opriri a fost cea mai rapidă dintre opțiuni, în special, deoarece alternativa cu o singură oprire ar fi necesitat un management al pneurilor extrem de elaborat, ceea ce ar fi făcut dificil pentru pilot să tragă tare mai multe tururi, în timp ce aceia care au mers pe două opriri au putut face asta. A fost cazul lui Leclerc care, deși nu a avut o scădere în performanță spre final datorită degradării, ritmul său nu a fost suficient de susținut pentru a face față altor piloți care au oprit de două ori.
Privind spre performanța pneurilor în general, Medium s-a dovedit cea mai portivită compoziție, deoarece a oferit mai multă aderență decât Hard, dar degradarea sa nu a dus în timpi pe tur mult mai mici. Soft a fost puțin utilizat – doar Alpha Tauri – în etapele finale – și privind la performanța lui Tsunoda s-a dovedit a fi un pneu fantastic pentru un tur rapid, dar nu o opțiune pentru o distanță mai lungă pe această pistă din Austin cu aceste temperaturi ridicate. În sfârșit, mai trebuie menționat că nici în cursă nu a fost observat fenomentul de graining.