McLaren si Marussia au fost singurele echipe care au alergat in acest sezon cu un nas al masinii mai ridicat, celelalte 10 echipe din campionat optand pentru un nas adjustat brusc in jos.
In ciuda acestui lucru, in urma testelor de la Mugello, echipa McLaren a decis se pare sa foloseasca un nas chiar si mai ridicat incepand cu marele premiu al Spaniei.
„Este o sansa destul de mare sa vedem noul nas pe masina McLaren in cursa de Duminica, ceea ce va fi prima data cand pilotii nostri conduc masina cu aceasta modificare” a declarat seful echipei McLaren. El a adaugat: „avem multe informatii din testele de la Mugello si acum trebuie sa setam masina corespunzator si sa obtinem performanta pe circuit. In mod normal cauti o apasare aerodinamica mai mare, dar in acest sezon imbunatatirile pe care le poti aduce sunt in general modeste. In cazul nasului si aripii fata, pilonii atasati sunt diferiti si sunt alte diferente subtile.”
El a marturisit: „sunt multe restrictii legate de spatele masinii, deci trebuie sa imbunatatim modul in care aerul ajunge in spatele masinii mai mult decat sa dezvoltam aripa in sine. Astfel dirijam aerul care vine din fata pe restul masinii”.
In incheiere a admis ca echipa a facut modificari in procesul de schimbare a pneurilor in cadrul cursei: „ne-am uitat la ceea ce am facut si am realizat niste schimbari, atat in cadrul echipei cat si asupra procesului, schimbari pe care le vom vedea Duminica.