MP din Mexic: Cursa câştigată de Verstappen, dar care îl face campion mondial pe Lewis Hamilton

Marele Premiu din Mexic incepe astazi la ora 21, ora Romaniei.

Sunt multe premise ca si cursa din aceasta Duminica sa fie una spectaculoasa la fel ca cea de Duminica trecuta din Austin.

De la start si pana in primul viraj sunt 890m, fiind cea mai lunga distanta din intregul calendar, daca nu tinem cont ca in Rusia se franeaza in virajul 2 si distanta totala este de peste 1km.

Red Bull au cea mai lenta masina pe linile drepte dintre cele din fata, iar Hamilton cu o masina mai rapida si care a judecat foarte bine starturile in acest an cu siguranta sta la panda si va ataca daca oportunitatea apare. Un pilot de nivelul lui suntem convinsi ca nu va sta la cutie si nu se va gandi cum sa obtina locul VII, necesar pentru a castiga al V-lea titlu mondial si daca nu va avera o sansa la start si-o va creea, la inceput sau pe parcurs. Vettel care nu are nimic de pierdut si doar victoria si o clasare a britanicului mai jos de locul VII ii mai dau sanse teoretice la titlu, si avand o masina mai rapida pe linii drepte chiar si decat a celor de la Mercedes de asemenea va risca. El insa in acest sfarsit de sezon nu a fost la fel de inspirat ca si adversarul sau. Poate ca azi va fi.

Daca tinem cont si de faptul ca in fata se afla Max Verstapen, aproape ca este imposibil ca astazi sa nu fie ceva scantei la start chiar in primele randuri, dar nu credem ca incidenele vor lipsi nici din pluton.

Locurile VII si VIII sunt ocupate de Renault, iar pozitiile IX si X apartin celor de la Sauber, toate patru masinile pleaca in cursa pe pneurile hipersoft, pneuri ce nu pot tine mai mult de 5-7 tururi. Asadar cei de Force India locurile 11 si 13 si Alonso pe locul 12 stau si asteapta sa preia imediat cateva pozitii, tinand cont de libertatea lor de a alege pneurile cu care iau startul.

Fiabilitatea este un lucru la care echipele trebuie sa se uite si sa fie atente; iar cei de la Mercedes au primit un semnal in antrenamente cand o problema hidraulica a dus la schimbarea motorului de pe masina lui Valtteri Bottas. Este posibil ca altitudinea de 2200m de pe circuitul Mexican sa ii determine pe germani sa inchida putin din forta motoarelor. Sigur ca nici cei de la Red Bull nu se simt prea bine dupa probleme de fiabilitate avute in special de Daniel Ricciardo in ultimele curse, multe legate de motorul Renault.

Vreme este si ea capricioasa si daca circuitul este unul ud la startul cursei, se va da libertate echipelor sa isi aleaga pneurile, lucru ce va creea alte necunoscute in cursa ce ne sta inainte.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.