Protestul Lotus a fost respins

Dupa analiza intregului protest oficial inmanat de Lotus si audierea ambelor parti, comisarii FIA au decis sa respinga protestul acestora ca fiind nefondat. Au fost prezenti Ross Brawn si Geoff Willis din partea Mercedes si din partea Lotus Alan Permane si James Allison.

Printre argumentele Lotus a fost si acela ca DRS-ul a fost gandit acuma doi ani si ca orice imbunatatire ulterioara nu trebuie luata in calcul ca facand parte din ansamblul initial si ca o modificare ulterioara ce ar contrasta cu regulile in vigoare. Brawn a spus ca toate echipele au facut modificari aerodinamice astfel incat sa interactioneze cu DRS-ul si sa aiba o apasare mai buna si sa castige in manevrabilitate si viteza.

Domnul Bauer, delegatul tehnic al FIA a spus ca sistemul Mercedes nu poate nici cum sa fie actionat separat de catre pilot si deci nu incalca regulamentul. Acesta functioneaza doar atunci cand este deschisa aripa mobila spate (DRS-ul).

Partile au dreptul la apel.