„Nu cred ca natura Formulei 1 este diferita din cazua pneurilor” a declarat finlandezul pentru ziarul Turun Sanomat referitor la impactul cauciucurilor asupra curselor.
El crede ca interzicera alimentarilor are un rol mult mai important: „cauza este cantitatea de benzina din rezervorul masinii. Nu cred ca ar fi o asa mare probleme cu pneurile daca noi am alerga la pornirea cursei cu 50-60kg si nu mai mult. Inainte opririle la boxe se faceau in mod normal la fiecare 20 de ture, in timp ce aveam mai putina benzina. Cred ca ar fi fost aceasi situatie si cu pneurile Michelin sau Bridgestone daca am fi avut la fel de multa benzina cata avem acuma. Pneurile sunt bune in calificari: au o aderenta buna si una peste alta sunt pneuri performante.”
Realimentarea a fost interzisa la inceputul sezonului 2010 si a dus la existena a 4 castigatori diferiti in 5 curse si la o lupta in 4 pentru campionat pana la ultima cursa de la Abu Dhabi.
Este oprostie sa credem ca interzicerea realimentari la boxe a dus la existent a 4 castigatori diferiti…. eventual au redus unele incidente petrecute in perioadele bune ale F1 ,orcum incet se distruge acel farmec care era odate ,,F1,,