Red Bull obține ce a vrut: MGU-H dispare din noul motor de F1

În week-endul Marelui Premiu al Italiei a avut loc o întâlnire importantă. Toți producătorii s-au așezat la aceeași masă  pentru a discuta despre noile motoare începând cu 2025. Discuțiile au adus cateva vești bune. MGU-H va dispărea.

Echipele de F1 vor conduce cu motoarele actuale până în 2024. La sfârșitul anului 2021 vor putea fi actualizate din nou, după care dezvoltarea va fi înghețată. Motorul va fi folosit cel puțin trei ani, după care vor intra în vigoare noile reguli. Pentru aceste noi reguli F1, FIA, producătorii actuali și Grupul Volkswagen au discutat în Italia.

Cel mai important rezultat al discuțiilor este că MGU-H va dispărea.
Piesa din actualul motor, care transformă gazele de eșapament în energie, este foarte costisitoare și a fostv reclamată în special de Red Bull, ca element care ar trebui eliminat din noul motor. Iar părțile preznte la discuțiile de la Monza au fost de acord.

Deși Volkswagen spera la un motor cu patru cilindri, s-a resemnat că, începând cu 2025, va fi folosit un V6 Turbo de 1,6 litri. Cu toate acestea, acesta va fi mult mai standardizat. Părți ale motorului cu combustie vor fi standardizate și se vor asigura că echipele nu vor continua să cheltuiască mulți bani pe detaliile acestui motor cu combustie. Asta va intra acum mai mult în componenta electrică.

Din 2025, motorul cu ardere ar trebui să furnizeze doar jumătate din puterea totală (1000cp). Restul trebuie generat electric. Nu se știe dacă motorul va fi introdus în 2025. Anterior, se vorbea despre o amânare până în 2026, dar planurile sunt încă pe masă.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.