Desi Alonso a pierdut mult timp cu iesirea sa in decor, circa doua ore, a reusit sa parcurga 98 de tururi si sa obtina informatii despre inovatiile aduse de echipa sa asupra aerodinamicii masinii.
Grosjean a terminat din nou pe prima pozitie fiind urmat la numai doua zeicimi de Vettel. Cele mai multe tururi au fost parcuse astazi de Kovalainen 139, fiind urmat de pilotul Mercedes cu 129 de tururi.
Mai jos informatiile complete despre a treia si ultima zi de teste de la Mugello:
[table]
Poz | Pilot | Echipa | Cel mai bun tur | Diferenta | Numarul de tururi | Ultimul tur |
1
|
R. Grosjean | Lotus |
1:21.035
|
–
|
66
|
1:21.649 |
2
|
S. Vettel | Red Bull |
1:21.267
|
+0.232
|
106
|
1:23.196 |
3
|
F. Alonso | Ferrari |
1:21.363
|
+0.328
|
98
|
1:26.817 |
4
|
D. Ricciardo | Toro Rosso |
1:21.604
|
+0.569
|
117
|
1:23.284 |
5
|
S. Perez | Sauber |
1:22.229
|
+1.194
|
118
|
1:28.370 |
6
|
N. Hulkenberg | Force India |
1:22.325
|
+1.290
|
55
|
1:24.475 |
7
|
P. Maldonado | Williams |
1:22.497
|
+1.462
|
63
|
1:33.891 |
8
|
N. Rosberg | Mercedes |
1:22.579
|
+1.544
|
129
|
1:22.579 |
9
|
O. Turvey | McLaren |
1:22.662
|
+1.627
|
99
|
1:22.662 |
10
|
P. Di Resta | Force India |
1:23.002
|
+1.967
|
34
|
1:23.002 |
11
|
H. Kovalainen | Caterham |
1:23.169
|
+2.134
|
139
|
1:36.730 |
12
|
T. Glock | Marussia |
1:23.466
|
+2.431
|
110
|
1:23.531 |
[/table]