Auto Motor und Sport raporteaza ca inginerii echipei Mercedes au descoperit secretul vitezei monopostului Lotus E 21 si modul in care acesta este atat de ‘bland’ cu pneurile Pirelli din 2013.
Daca in urma cu putin timp F1 Manager a scris despre sistemul FRIC de pe monopostul Mercedes si am explicat ce inseamna acesta, acum insusi Aldo Costa unul din directorii tehnici ai echipei Mercedes declara: „noi credem ca sistemul hidraulic integrat de pe sasiul lor fucntioneaza cel mai bine dintre toate”. Iar Ross Brawn spune si el: „Lotus are cel mai simplu dar probabil cel mai bun sistem” si a mai adaugat ca la un sistem similar lucreaza si Red Bull, McLaren, Ferrari, Williams si Sauber.
Stirea explica de asemenea si motivul pentru care Grosjean sa chinuie cu monopostul pe care Raikkonen zboara, stiut fiind faptul ca francezul prefera o masina subviratoare pe cand finlandezul una supraviratoare, iar patronul echipei Gerard Lopez admite: „fereastra de reglare a sistemului este foarte mica si noi reusim mai des sa o facem sa functioneze cu Kimi decat cu Grosjean”.