FIA a declarat din nou legal sistemul asa numit F-duct al echipei Mercedes. Rivalii de la Red Bull si Lotus au cerut interzicerea acestuia sub incidenta articolul 3.18 din regulamentul tehnic. Sistemul Mercedes combina intr-un mod ingenios activarea sistemului aripii spate ajustabile cu deschiderea a doua inele de pe aripa laterala spate care face ca o parte din aerul ce vine spre masina si o franeaza in mod normal sa fie redirectionat in masina prin niste canale care apoi merg pe sub masina si in cele din urma este impins spre aripa fata si duce astfel la o apasarea aerodinamica scazuta ceea ce ar duce la o viteza mult superioara pe linile drepte. Rivalii sustin ca echipa Mercedes castiga circa 0,5s pe tur prin aceasta invoatie.
Ross Brawn sustine ca fiecare echipa foloseste aripa spate ajustabila spre a modifica functionarea diverselor parti ale masinii. Se pare ca Mercedes a gasit modul cel mai inteligent.
Bravo echipei Mercedes, dar sa obtina si puncte nu numai pozitii pe grila de start.