Fostul pilot de Formula 1, actual comentator la RTL Christian Danner i-a cerut public lui Niki Lauda care va fi implicat in managementul echipei Mercedes sa dea afara toti angajatii responsabili de creearea masinii Mercedes in 2012. El a spus ca e inadmisibil ca dupa 9 luni sa ai o masina cu care sa mergi prin toata lumea si aceasta sa fie la fel de rapida ca masina echipei Toro Rosso.
Lewis Hamilton a spus legat de lupta din campionat ca totul este posibil dar ca in acest moment lupta pentru titlu se da intre doi piloti si anume Alonso si Vettel. Anul acesta cu 5 curse inainte de final distanta este de 4 puncte intre cei doi si in 2010 a fost de 24 de puncte cu 5 curse inainte de final, Sebastian reusind sa castige titlul mondial.
Gerhard Berger fostul pilot F1 spune ca Ferrari ar trebuii sa renunte la Massa si sa il ia in schimb pe Hulkenberg sau pe Di Resta. A spus ca ei sunt tineri si rapizi si cu ei ar putea lupta Ferrari pentru titlul constructorilor.
Martin Whitmarsh directorul McLaren a spus ca este multe presiune pe Alonso in acest moment. Mai multa din partea lui Vettel dar si din partea lor fiindca au reusit sa se apropie in campionat de Fernando si vor incerca tot ce se poate ca sa invinga masina Red Bull in urmatoarele curse.
Stefano Domenicalli a spus ca titlul este inca in controlul lor dar ca trebuie sa fie foarte precauti si sa atinga si ei dezvoltarea pe care a inregistrat-o Red Bull. De asemenea vor studia daca circuitul din Japonia li se potriveste mai mult celor de la Red Bull si acesta poate fi un motiv pentru suprematia care au aratat-o in intregul sfarsit de saptamana.
Kimi Raikkonen a fost intrebat cum invata un nou circuit cum va fi cel din Korea pentru el. El a raspuns sec ca va conduce pe el si il va invata. Stie ca alti piloti lucreaza din greu cu simulatorul dar a spus ca asa ceva nu este pentru el.
Lotus va fi echipa care va aduce sistemtul de evacuare Coanda in cursa din Korea si alte inovatii majore care au fost catalogate de Eric Boullier ca vor aduce o noua era in Formula 1. Acest sistem este denumit dupa marele inventator român şi pionier in aeronautica Henri Coandă. Efectul Coandă constă în principiu în a crea o zonă de depresiune în plin aer, de-a lungul unui perete, care permite fluidelor să se proiecteze şi să ia direcţia peretului unde s-a generat depresiunea. Până să se ridice de la sol avionul, flăcările ce ieşeau din ajutaj erau orientate către fuselajul aparatului şi nu în exterior aşa cum se aştepta inginerul lui Coanda